فراستی:

۳ جایزه در حق فیلم «موقعیت مهدی» بسیار نامردی است

منتقد سینما با تاکید بر اینکه سه جایزه در حق فیلم «موقعیت مهدی» بسیار نامردی است، گفت: این فیلم به یقین حداقل در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته، بهترین فیلم سینمای ایران است.
کد خبر: ۵۰۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ - 19February 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مسعود فراستی» منقد سینما در میز نقد برنامه هفت با اشاره به موفقیت فیلم «موقعیت مهدی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: جشنواره فجر امسال موقعیت مهدی را داشت که نه فقط افتخار این جشنواره بلکه افتخار سینمای ایران است. با حضور موقعیت مهدی جشنواره چهلم یک سر و گردن بالاتر از باقی جشنواره‌ها قرار گرفت.

وی تتصریح کرد: موقعیت مهدی راجع به آدمهایی حرف می زند که زنده هستند و درباره بهترین سالهای زندگی ما به درستی حرف می‌زند. به نظرم سه جایزه در حق فیلم بسیار نامردی است. این فیلم به یقین حداقل در در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته، بهترین فیلم سینمای ایران است.

این منتقد ادامه داد: درباره موقعیت مهدی باید بگویم بعد از مدت ها فیلمی دیدم که به ما مربوط است و اگر آدم باشیم ما را آدم‌تر می‌کند و اگر نباشیم، یک تکان محکم به ما می‌دهد. بعد از مدت‌ها من فیلمی دیدم که در کنار روایت فتح، مهاجر و دیده‌بان قرار می گیرد. موقعیت مهدی فیلمی امروزی است. خسرو کوچک فیلم به هیکل تمام قهرکنندگان از جشنواره می‌ارزد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار