مسئول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی طالب(ع):

فعالیت بسیج جامعه زنان در جامعه منعکس شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: بسیج جامعه زنان از گسترده‌ترین تشکل‌های زنان است و از همین رو باید با انعکاس مناسب فعالیت‌ها جلوی هرگونه پیشروی فرهنگ غربی را بگیریم.
کد خبر: ۵۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ - 05August 2015

فعالیت بسیج جامعه زنان در جامعه منعکس شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، لیلا حیدری پیش از ظهر امروز در همایش ستارگان زهرایی ویژه روز قشر بسیج جامعه زنان که در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی(ع) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشتهاند اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تحولی را در میان زنان و مردان به وجود آورد تا آنان با کمک یکدیگر از میهنشان در مقابل دشمنان دفاع کنند.

وی افزود: امروز هیچ قدرتی توانایی مقابله با ایران را ندارد، از همین رو است که امروز در جنگ نرم به ویژه در حوزه فرهنگ سبب شده است که زنان به عنوان افسران و مبارزان خط مقدم با دشمنان به مبارزه بپردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به روز بسیج جامعه زنان گفت: در این روز تبلیغات مناسبی از اقدامات و فعالیتهای زنان بسیجی صورت میگیرد و از همین رو باید از این فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم جلوی هرگونه پیشروی فرهنگ غربی را در جامعه بگیریم.

حیدری تصریح کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت جایگزین فرهنگ غربی شود از همین رو نیاز به تبلیغات گسترده داریم.

وی با اشاره به برنامههای مختلف سازمان بسیج گفت: اجرای برنامههای مختلف در سطح محلات و میان اقشار مختلف مردم سبب الگو سازی میان افراد جامعه به ویژه قشر بانوان میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها