نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان:

ماموستا «حسامی» یک عالم انقلابی و متعهد به نظام بود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان این‌که یک عالم باید چهار ویژگی علم، تدین، سنگربان دین و اسلام و تعهد انقلابی داشته باشد، گفت: آن‌چه که بنده از ماموستا «حسامی» دیدم و شنیدم، وی ضمن داشتن این ویژگی‌ها، یک عالم متدین انقلابی و متعهد به نظام بود.
کد خبر: ۵۰۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 19February 2022

ماموستا حسامی یک عالم انقلابی و متعهد به نظام بودبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت ماموستا «سید صلاح‌الدین حسامی» امام جمعه اسبق سنندج که با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده این مرحوم در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این دنیا فانی و زودگذر است؛ پس نماز و راز و نیاز حق‌تعالی را ترک نکنیم و در رعایت حقوق دیگران، کنترل زبان، چشم، گوش مراقب باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان این‌که مرگ تنها واقعه‌ای است که یقیناً در زندگی همه انسان‌ها رخ می‌دهد، عنوان کرد: ترک گناه، انجام خدمات معنوی و اقدامات خیرخواهانه، توجه به بیت‌المال و مال مردم، اخلاق‌مداری و تقوا ذخیره‌های قبر و قیامت بوده که اگر به آن توجه نکنیم، هرچقدر هم عمر داشته باشیم، چیزی عایدمان نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر قرار است کاری انجام دهیم، در همین عمر باقیمانده باید انجام دهیم، یادآور شد: یاد مرگ دل انسان را زنده کرده و ما را از گناه، حسادت و تنگ‌نظری دور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ویژگی‌های علما اشاره کرد و گفت: یک عالم باید چهار ویژگی علم، تدین، سنگربان دین و اسلام و تعهد انقلابی داشته باشد؛ آن‌چه که بنده از ماموستا «حسامی» دیدم و شنیدم، وی ضمن داشتن این ویژگی‌ها، یک عالم متدین انقلابی و متعهد به نظام بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: متأسفانه وقتی یک عالم از دین اسلام و نظام دفاع کرده، بدخواهان آن را تخریب می‌کنند؛ در حالی‌ کسانی که بر عهد خود مانده‌اند، افراد شایسته و قابل تقدیری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار