مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

«جهاد تبیین» خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمن است

حجت‌الاسلام «حسینی» جهاد تبیین را خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمن دانست و گفت: بیان واقعیت‌ها و اُنس جوانان با مطالعه و تحلیل تاریخ معاصر، از ضروری‌ترین اقدامات در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی و همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 20February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین به‌عنوان یک فریضه قطعی و فوری، اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل همیشگی بوده و امروز هم ما در این جنگ و جبهه حق باید رسالت خود را به تبعیت از فرامین ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌خوبی بشناسیم و به‌موقع عمل کنیم.

وی افزود: هیچ شکی نیست که جنگ وجود دارد و در برابر این جنگ باید جهاد کنیم؛ اما ضرورت امروز ما جهادی از نوع تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها آن را مورد تأکید قرار داده و به‌عنوان یک فریضه برای مردم و مسئولین عنوان کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: ابعاد مختلف جهاد تبیین را رهبر معظم انقلاب اسلامی تشریح فرموده‌اند و در مقابل جنگ ترکیبی دشمن که جنبه‌ها‌ی مختلف؛ اقتصادی، سیاسی، امنیّتی، رسانه‌ای، دیپلماسی و ... دارد، باید ظرفیت‌های جبهه‌ انقلاب هم با هم‌افزایی در یک جهاد ترکیبی با اولویت تبیینی وارد میدان شود و به این فریضه قطعی و فوری عمل کنیم.

وی، مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی را آحاد جامعه دانست و با بیان اینکه مسئولین رسالت سنگین‌تری برعهده دارند، گفت: با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب، تحقق منویات و فرامین ولی امر مسلمین جهان در گرو جهاد همه‌جانبه مردم و مسئولین است و رسانه‌ها در این جهاد بزرگ نقش بسزایی دارند و باید تصویرسازی هنرمندانه برای مقابله با جنگ روایت‌های دشمن و آگاه‌سازی جامعه به‌ویژه نسل جوان داشته باشند.

حجت‌الاسلام «حسینی» جهاد تبیین را خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمن دانست و تصریح کرد: نوجوانان و جوانان امروز واقعیت‌های تاریخی و قبل از پیروزی انقلاب را به‌خوبی درک نکرده‌اند و به همین دلیل دشمنان انقلاب اسلامی با ابزار رسانه و تبلیغات وسیع در فضای مجازی، به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در اذاهان مردم به‌ویژه جوانان هستند و با سیاه‌نمایی گسترده، حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

وی، بیان واقعیت‌ها و اُنس جوانان با مطالعه و تحلیل تاریخ معاصر را از ضروری‌ترین اقدامات در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی و همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مسئولین هم باید علاوه بر تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و بهبود معیشت مردم، بیش از پیش دستاورد‌های نظام را برای عموم جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار