ارزاق حمایتی «عیدانه» از سوی فرهنگسرای خانواده توزیع شد

ارزاق حمایتی «عیدانه» از سوی فرهنگسرای خانواده و همکاری کانون جهادی خیرین شفق روز گذشته توزیع شد.
کد خبر: ۵۰۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 20February 2022

ارزاق حمایتی «عیدانه» از سوی فرهنگسرای خانواده توزیع شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس،  در آستانه فرارسیدن عید سعید نوروز با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر در مواجهه با کرونا و ترویج انفاق، بخشش و نوع دوستی به همت کانون جهادی خیرین شفق متشکل از برخی اهالی و ساکنین محله یوسف آباد؛ ۲۱ بسته ارزاق حمایتی شامل (گوشت، مرغ، برنج و روغن) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان بیماران نیازمند و نیرو‌های خدمات بیمارستان حضرت فاطمه (س) توزیع شد.

همچنین برنامه «تنور دلگرمی» کار نیک و خداپسندانه پخت و توزیع نان صلواتی بین ساکنان روستای محروم و کم برخوردار ترک آباد مرتضی گرد به نیت درگذشتگان تا پایان آخرین هفته سال جاری انجام می‌شود و توزیع بسته‌های حمایتی برای پیوند دادن افراد خیر با افراد نیازمند و پیشبرد اهداف فرهنگ سرای جهادی از دیگر فعالیت‌های فرهنگسرای خانواده در راستای کمک مومنانه است.

از زمان شیوع کرونا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که به علت شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، کانون جهادی خیرین شفق برای کمک معیشتی به نیازمندان پیشگام بوده است.

خیرین و مردم نوع‌دوست برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این کار خداپسندانه می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها