مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

پیشکسوتان دفاع مقدس به مسئله «جهاد تبیین» ورود کنند

سرهنگ «امیری مقدم» با تأکید بر این‌که پیشکسوتان دفاع مقدس به واسطه تجربه‌ای که دارند، باید به مسئله جهاد تبیین ورود پیدا کنند، گفت: تجلیل و جمع‌آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس، حرکت زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.
کد خبر: ۵۰۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ - 20February 2022

پیشکسوتان دفاع مقدس به مسئله «جهاد تبیین» ورود کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، صبح امروز (یک‌شنبه) در دیدار با رؤسای شورای هماهنگی کانون‌های نیرو‌های مسلح استان که در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تمام پیشکسوتان نیرو‌های مسلح، همواره برای خدمت به جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور، در هر زمان و مکانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: نظام اسلامی ما تمام همت خود را برای خدمت به مردم و برای هدایت مردم به کمال الهی گذاشته است و تلاش دارد به هدف بزرگ خلقت دست پیدا کند؛ این در حالی است که هدف بزرگ خلقت برای تمام دنیا مجهول مانده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با تأکید بر این‌که پیشکسوتان دفاع مقدس به واسطه تجربه‌ای که دارند، باید به مسئله جهاد تبیین ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: تجلیل و جمع‌آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس، حرکت زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار