نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تأکید کرد؛

ضرورت معرفی ظرفیت‌های معنوی دفاع مقدس استان ایلام/ تلفیق راهیان‌نور و گردشگری اولویتی اساسی است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» با تأکید بر اینکه تلفیق راهیان‌نور و گردشگری اولویتی اساسی است، گفت: شناساندن و معرفی ظرفیت‌های معنوی، یادمان‌ها و آثار دوران دفاع مقدس که نشان‌دهنده رشادت و ایستادگی مردم استان ایلام است، یک ضرورت مهم به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۰۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ - 20February 2022

ضرورت معرفی ظرفیت‌های معنوی دفاع مقدس استان ایلام/ تلفیق راهیان‌نور و گردشگری اولویتی اساسی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، در دیدار با سردار «عباس مطهری» مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه و بسیج، با بیان اینکه استان ایلام گنجینه‌ای ارزشمند از دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: بسیاری از داشته‌ها و ظرفیت‌های استان ایلام در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه شناساندن و معرفی ظرفیت‌های معنوی، یادمان‌ها و آثار دوران دفاع مقدس که نشان‌دهنده رشادت و ایستادگی مردم استان ایلام است، یک ضرورت مهم به شمار می‌رود، گفت: یکی از رویداد‌های مهم دوران دفاع مقدس حادثه بمیاران زمین فوتبال شهر «چوار» به دست رژیم بعثی است که سند مظلومیت این استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد پیونددهنده بین ورزش و فرهنگ دفاع مقدس است، ابراز کرد: هر یادمانی در سطح استان ایلام، بُعدی از دوران هشت سال دفاع مقدس را نشان می‌دهد و امروز لازم است که ابعاد مختلف فرهنگ دفاع مقدس و یادمان‌ها برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه تلفیق راهیان‌نور و گردشگری اولویتی اساسی است، یادآور شد: بهترین مناطق گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام وجود دارد و علی‌رغم این همه ظرفیت، تاکنون نتوانستیم موزه‌ای در خور و شایسته در استان ایلام ایجاد شود که بتواند به‌طور شایسته‌ای معرف ایلام در دفاع مقدس باشد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: جذبه‌های ظاهری، تسهیل تردد در یادمان‌ها و استفاده از ظرفیت راویان، از جمله مواردی است که در رونق راهیان‌نور تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار