جانشین معاون هماهنگ‌کنننده انتظامی کشور:

تأمین امنیت، توسعه جامعه را در همه ابعاد به‌همراه خواهد داشت

سردار «شرفی» گفت: برخورداری از نعمت امنیت شرایطی را فراهم می‌آورد که توسعه و شکوفایی را در همه ابعاد به‌همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 20February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در آیین افتتاحیه ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کلات که امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی، خانواده شهدا و مردم کلات برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز از شاخصه‌های امنیت و اقتدار برخوردار است و وجود فرمانده معظم کل قوا نعمتی بزرگ و مولفه‌ای است که قدرت بسیج دهندگی همه امور را داشته و مردم با جان و دل گوش به فرمان و مطیع امر معظم له هستند.

وی افزود: باید امروز اهتمام جدی در کارها داشته باشیم تا از مردم که همیشه در صحنه هستند و حضوری موثر و ارزشمند دارند عقب نمانیم.

جانشین معاون هماهنگ کنننده فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه این حضور و مشارکت مردم و به خصوص خیران امنیت‌ساز را امروز در افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کلات که با پیگیری‌های فرمانده انتظامی استان و مسئولان محلی به نتیجه رسیده است به وضوح شاهد هستیم.

سردار شرفی ادامه داد: خیران امنیت‌ساز نقش مهم و سهم تعیین‌کننده‌ای در تولید، برقراری و پاسداری از امنیت دارند و برخورداری از نعمت امنیت موقعیت و وضعیتی ایجاد می‌کند تا توسعه همه جانبه در تمام ابعاد به شکوفایی برسد.

وی با تأکید بر اصل روزآمدی و کارآمدی در پلیس حرفه‌ای تصریح کرد: بهره‌گیری از تجهیزات نوین و فن‌آوری‌های پیشرفته در کنار بهره‌مندی از شاخصه‌های اقتدار، خادمان نظم و امنیت را برای خدمت بیشتر به مردم رهنمون ساخته و با سربلندی به پیش می‌برد.

سردار شرفی یکی از شاخصه‌های مهم دیگر در ایجاد انگیزه و روحیه خدمتی برای کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی در مناطق محروم را برخورداری از خانه‌های سازمانی برشمرد و گفت: بر این اساس برابر برنامه توسعه کشور، ۱۴۰ هزار خانه ملکی و ۶۰ هزار واحد مسکونی سازمانی در کشور برای کارکنان انتظامی ساخته می‌شود که سهم خراسان رضوی و مناطق محروم نیز در آن دیده خواهد شد.

در ابتدای این مراسم، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز گزارشی از روند ساخت پروژه یک هزار متری ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کلات و همچنین تلاش و مجاهدت خیران امنیت‌ساز و همراهی مسئولان محلی ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار