فرمانده کل انتظامی کشور:

نقش بی‌بدیل زنان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست/ جوانان با تأسی از روحیه پیشکسوتان مشغول خدمت هستند

سردار اشتری با بیان اینکه زنان در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند، گفت: امروز جوانان با تأسی از روحیه پیشکسوتان مشغول خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۵۰۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 25January 2022

نقش بی بدیل زنان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست/جوانان با تاسی از روحیه پیشکسوتان مشغول خدمت هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در نهمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و پنجمین مرحله تجلیل از همسران فرماندهان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: پیشکسوتان در امنیت بخشی به ایران اسلامی در زمان بحران‌های پس از انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند و حماسه‌های بزرگی را رقم زدند و بر خود لازم می‌دانیم که به نوعی از تلاش‌های آنها قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان افتخاری برای مجموعه انتظامی محسوب می‌شوند، افزود: این افراد با استفاده از اندوخته‌های تجربی خود می‌توانند در موفقیت‌های پلیس در زمینه‌های کشف جرایم، فناوری، ارتقای فرهنگ و نظم و انضباط ترافیکی، ارتقاء امنیت و پیشگیری انتظامی و اجتماعی سهیم و ما را در انجام ماموریت‌ها یاری بخشند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: امروز انتظامی جمهوری اسلامی ایران خود را حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، جان و مال و ناموس مردم شهیدپرور می‌داند و در کنار توجه به تجهیزات نوین و روزآمد، توانمندسازی معنوی کارکنان انتظامی نیز از اولویت‌های اساسی محسوب آن می‌شود چراکه اگر بال‌های معنویت خود را تقویت نکنیم نخواهیم توانست پرواز کنیم و به اوج برسیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تجلیل و قدردانی از سال‌ها خدمتگزاری صادقانه پیشکسوتان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان می‌توانند با کوله باری از تجربه و اندیشه که ماحصل سالیان متمادی خدمت صادقانه است در راستای تامین نظم و امنیت جامعه یار و یاور کارکنان مجموعه انتظامی باشند که در همین راستا تکریم این همکاران در واقع ارج نهادن به ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت در طول یک سال به مردم اشاره کردو گفت:قطعا این حجم از خدمات بدون حمایت همسران کارکنان میسر نخواهد شد و خانواده‌ها نیز دراین خدمات دهی به مردم نقش دارند.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به تقدیم حدود ۱۴ هزار شهید از مجموعه انتظامی کشور از ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و در راه نظم و امنیت اظهار داشت: این در حالی است که انتظامی کشور ۲۰ هزار جانباز و دو هزار آزاده نیز دارد.

وی گفت: اگر کارکنان، مدیران و فرماندهان ما موفقیتی را در ماموریت هایشان کسب می‌کنند، بی تردید این موفقیت، مرهون پشتیبانی، حمایت، همراهی و دلسوزی همسران و خانواده‌های مومن و متدین آنهاست تا آنجا که خانواده‌های کارکنان انتظامی با حمایت و پشتیبانی خود توانسته اند همیشه ایام در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به مردم بسیار موثر باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز جوانان با تاسی از روحیه پیشکسوتان مشغول خدمت به مردم هستند و ارتقاء مجموعه انتظامی کشور مرهون تلاش همه این عزیزان در گذشته و امروز است اظهار داشت: مجاهدت امروزه همسران و کارکنان در همراهی آنان برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند است.

در ابتدای این مراسم سردار محمد شرفی ضمن خوش‌آمدگویی به فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آنان این عزیزان را اسطوره‌های پایمردی و مقاومت خواند و گفت: اگر بگوییم که خانواده‌های شهدا همانند ابراهیم خلیل الله، اسماعیل خود را در راه خدا قربانی کرده اند گزافه گویی نکرده ایم.

در پایان مراسم از تعدادی از فرماندهان، نمایندگان کارکنان زن پلیس و تلاشگران عرصه سلامت و خانواده شهدا توسط فرمانده کل انتظامی کشور با اهدای لوح، تقدیر شد. 

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار