جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

اصلاح ۹۰ کیلومتری شبکه آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی نزاجا در زاهدان

امیر سرتیپ نعمتی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی نزاجا در طول ۶ ماه گذشته بیش از ۹۰ کیلومتر را اصلاح شبکه آبرسانی کرد که طی آن امروز به حمدالله ۱۸ روستای این منطقه مجددا از آب شرب بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۵۰۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ - 21February 2022

اصلاح ۹۰ کیلومتری شبکه آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی نزاجا در زاهدانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه آیین بهره برداری از اصلاح شبکه آب رسانی ۱۸ روستای بخش هیرمند و مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید مسئله کم‌آبی روستا‌های استان سیستان و بلوچستان از سال گذشته یکی از معضلات مردم شریف این منطقه بود که قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی از همان روز‌های نخست با آب‌رسانی سعی در برطرف کردن مشکل کردند.

وی افزود: نیروی زمینی در مرحله اول آب‌رسانی را در سطح منطقه با تانکر‌های آب شروع کرد و برخی از روستا‌هایی که منبع ثابت آب نداشتند را به منبع مجهز کرد و کار آب‌رسانی روزانه را به طور مستمر انجام داد. ضمن اینکه آب‌رسانی انجام شد باید یک کار اساسی در راستای اصلاح شبکه آبرسانی صورت می‌گرفت تا آب شرب مجدداً در این روستا‌ها ساری و جاری می‌شد.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: از این‍رو قرارگاه محرومیت زدایی نزاجا در طول ۶ ماه گذشته بیش از ۹۰ کیلومتر را اصلاح شبکه آبرسانی کرد که طی آن امروز به حمدالله ۱۸ روستای این منطقه مجددا از آب شرب بهره‌مند شده‌اند و دیگر نیازی به آب‌رسانی تانکری و محمول نیست.

وی گفت: نیروی زمینی در واقع همزمان با اقدامات مبارزه با ویروس کرونا در منطقه با صرف هزینه‌ای حدود ۲۵ میلیارد تومان اصلاح شبکه آب‌رسانی را در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان انجام داد. امروز هم توسط ریاست محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح و هیئت همراه افتتاح شد.

امیر نعمتی در خصوص برنامه نیروی زمینی ارتش جهت اصلاح شبکه آب‌رسانی سایر روستا‌های منطقه، افزود: نیروی زمینی ارتش علاوه بر اجرای ماموریت‌های رزمی و امنیتی خود در مناطق مرزی نسبت به اقدامات محرومیت زدایی نیز اقدام می‌کند؛ ما در خراسان جنوبی در سال گذشته در چندین روستا کار آب‌رسانی را انجام دادیم و هم اکنون نیز کار اصلاح شبکه آب‌رسانی را در برخی مناطق در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها