معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا تاکید کرد؛

ضرورت پرداختن به چشم‌اندازهای آینده انقلاب اسلامی در جهاد تبیین

سرهنگ «حسن‌خانی» گفت: در جهاد تبیین صرفا نباید به دستاوردهای گذشته انقلاب اسلامی پرداخته شود بلکه باید چشم‌اندازهای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب نیز تبیین شود.
کد خبر: ۵۰۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 21February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نخستین قرارگاه جهاد تبیین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سرهنگ «سعید حسن‌خانی» معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولان در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شد.

سرهنگ حسن‌خانی در این مراسم اظهار داشت: در حوزه تبیین و جهاد تبیین همه وظیفه داریم اقدام کنیم که اولین قدم در این راستا،‌ تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در سطح یگان‌های نزاجاست، برای پیشبرد این مهم باید هم‌‌افزایی بین توانمندی‌های موجود در سطح یگان‌ها شکل بگیرد.

وی افزود: اساس بحث رهبر معظم انقلاب اسلامی در فریضه جهاد، تبیین مقابله با سیاه‌نمایی و ناامیدسازی نسل جوان توسط دشمنان است. در این جهاد نباید فقط به تبیین دستاوردهای گذشته انقلاب اسلامی پرداخته شود بلکه باید چشم‌اندازهای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب نیز تبیین شود.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا خاطرنشان کرد: در طول حیات ۴۳ ساله انقلاب اسلامی کارهای گسترده‌ای در حوزه تبیین صورت گرفته که براساس نوع دشمنی‌های استکبار امروز این اقدام باید متناسب با توطئه‌های روز استکبار باشد. امروز جمهوری اسلامی در تقابل با نظام سلطه وارد یک جنگ ترکیبی شده که جهاد تبیین بهترین ابزار برای مقابله با این جنگ است.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار