پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی سانحه هوایی تبریز

«خرّم» با صدور پیامی، شهادت خلبانان نیروی هوایی ارتش و شهروند تبریزی را در جریان سانحه هوایی تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ - 22February 2022

به گزارش دفاع‌‎پرس از تبریز، «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی، شهادت خلبانان دلاور نیروی هوایی ارتش و یکی از شهروندان تبریزی را در سانحه سقوط یک فروند جنگنده آموزشی، تسلیت گفت.

متن پیام «عابدین خرّم» به این شرح است:

ایران اسلامی مفتخر به وجود دلاورمردانی است که در راه دفاع از عزت میهن و آسایش و امنیت ملت، جان خود را کف دست گرفته‌اند و میثاق خود با آرمان‌های والای اسلام و انقلاب را با خون پاک‌شان امضا کرده‌اند.

امروز تبریز قهرمان شاهد عروج آسمانی ۲ تن از فرزندان غیور خود در سانحه سقوط جنگنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود؛ سرهنگ «صادق فلاحی» و سروان «علیرضا حنیفه‌زاد سلمانی»، ۲ خلبان رشید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، با از جان گذشتگی و شجاعت مثال‌زدنی، مانع از بروز یک فاجعه شدند و جان خود را برای حفاظت از شهروندان ساکن در منطقه وقوع حادثه، فدا کردند.

اینجانب شهادت این ۲ سرباز فداکار وطن و همچنین شهید «پرویز حبیبی» را در این سانحه به خانواده‌های محترم آنان و همچنین مردم شهیدپرور تبریز، فرماندهان و افسران ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی قهرمان به‌ویژه همکاران ایشان در پایگاه شهید فکوری تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آنان، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار