شهید حسینی: هميشه پاسدار خون شهدا باشيد

شهید سید احمد حسینی جاسبی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «سعی کنید همیشه پاسدار خون شهدا باشید، چرا که شهید از همه چیز خود و از همه بالاتر جان خویش در راه این انقلاب گذشت.»
کد خبر: ۵۰۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰ - 02April 2022

شهید حسینی: هميشه پاسدار خون شهدا باشيد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «سید احمد حسینی جاسبی» فرزند «سید حسن» چهارم فروردین ۱۳۴۴ در تهران دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ سی‌ام بهمن ۱۳۶۱ در فکه به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید حسینی جاسبی

«با درود بر تمامی هدایت‌گران بشریت از حضرت آدم (ص) تا حضرت خاتم (ص). درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر تمامی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی. درود بر سالار شهیدان، حسین بن علی (ع) که چگونه آزاده زیستن و چه‌سان با شرافت مردن را به تمامی شیعیان آموخت.

به قول یکی از برادر‌های شهیدمان، گرچه با شناختی که روی خودم دارم لیاقت شهادت و به دیدار معبود و مولا رفتن را در خود نمی‌بینم ولیک رحمت ذکر است خداوند تبارک و تعالی از بی لیاقتی این حقیر بیشتر است.
تمامی اسلام با تمامی کفر روبرو شده است

همانطور که در جنگ خندق هنگامی که حضرت علی (ع) با آن سردار کفر روبرو شد، پیامبر (ص) رو به اصحاب کرده و فرمودند: الان تمامی اسلام (علی) با تمامی کفر (عمرو) روبرو شده است، امام عزیز ما نیز فرمودند که در این جنگ تمامی کفر با تمامی اسلام روبرو شده و غرض از ذکر این مطلب این است که متوجه باشید و اهمیت و دقت نظر کافی به مسئله جنگ داشته باشید، با تمامی قوا در راه پیروزی آن به نفع اسلام و مسلمین بکوشید، بر ماست که به گفته امام هرچه زودتر مسئله جنگ را حل کنیم. کوشش و مبارزه شما برادران و خواهران پشت جبهه چیزی جز صبر و مقاومت در مقابل کمبود‌ها و مبارزه بی امان با منافقین و ضد انقلاب که در برابر خط خونین امام صف آرایی کرده‌اند نیست، حالا با هر لباس یا ظاهری که هستند.
شهدا در راه انقلاب از جان خود گذشتند

یک سخن با برادران انجمن‌های اسلامی، بسیج یا هر کس که خود را مسلمان می‌داند دارم و آن اینکه سعی کنید همیشه پاسدار خون شهدا باشید، چرا که شهید از همه چیز خود و از همه بالاتر جان خویش در راه این انقلاب گذشت، بر ماست که راه آن‌ها را ادامه دهیم و حافظ خون شهدا بودن جز عمل به فرمان و دستورات پیامبر گونه امام قهرمان و خستگی‌ناپذیرمان نیست.
علیه شیطان نفس بجنگید

همیشه بر علیه شیطان نفس بجنگید چرا که نفس اگر در کنترل انسان مؤمن نباشد صد برابر صدام که مستقیم با اسلام در حال جنگ است بیشتر به اسلام و آن فطرت خداجو و حق طلب ضربه می‌زند. بترسیم از آن روزی که شیطان هدایت‌گر ما در کار‌ها شود. بدانید که برای انجام فرمان رهبری، انجام تکلیف شرعی و صدور انقلاب و همچنین نجات مردم محروم عراق از چنگال این خفاشان، ستمگران و منادیان حقوق بشر که حقوق بشر را زیر پا گذارده‌اند و همچنین گرفتن انتقام خون شهیدان و مظلومان و احقاق حق مردم زجر کشیده و شهید پرور ایران به جبهه آمدم و خدا شاهد است که جز این هدفی ندارم.
برای امام و رزمندگان دعا کنید

از شما پدر و مادر عزیزم نیز تشکر فراوان دارم به خاطر اینکه واقعا زحمات فراوانی برایم کشیدید که شاید لایق آن نبودم.

از برادران و خواهر عزیزم تقاضا دارم که مرا حلال نمایید. التماس دعا دارم و بالاتر از همه امام و رزمندگان را دعا کنید. به امید پیروزی هر چه زودتر حق بر باطل، والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.

خدایا، خدایا، تو را به خاطر مهدی (عجل‌الله)، تا انقلاب مهدی (عجل‌الله)، خمینی را نگهدار، از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا.

خدایا، خدایا، رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان

خدایا، خدایا، زیارت کربلا، نصیب ما بگردان

ان‌شاء الله خداوند تبارک و تعالی ما را از سربازان خالص واقعی خودش قرار دهد.»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها