فرمانده کل انتظامی:

«امنیت مردم» خط قرمز پلیس/ سهم همه دستگاه‌ها در تامین امنیت مردم مشخص شود

سردار اشتری با بیان اینکه «امنیت مردم» خط قرمز پلیس است، گفت: باید سهم همه دستگاه‌ها در تامین امنیت مردم مشخص شود.
کد خبر: ۵۰۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ - 22February 2022

«امنیت مردم» خط قرمز پلیس/ سهم همه دستگاه‌ها در تامین امنیت مردم مشخص شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست فرماندهان ناجا با عنوان طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی که با حضور حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد را پر خیر و برکت و موجب تقویت روحیه پلیس و همچنین گسترش تعامل دستگاه قضا و پلیس در سراسر کشور‌ عنوان کرد.

وی با اشاره به آشنایی دیرین خود با حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای گفت: رئیس قوه قضاییه که با روحیه جهادی و انقلابی کارها را به‌پیش می‌برد، همواره حمایت‌های لازم را از نیروی انتظامی داشته است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه، «امنیت مردم» را خط قرمز پلیس عنوان کرد و با تاکید بر این نکته که باید سهم همه دستگاه‌ها در تامین امنیت مردم مشخص شود، گفت: پلیس و دستگاه قضایی نقشی اساسی در تامین امنیت مردم دارند ولی باید کاری کرد که سایر قوا، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها پای کار بیایند و به نقش‌ها، وظایف و تکالیف خود در این عرصه عمل کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس در مقابل مردم با مهربانی و عطوفت و‌‌ در مقابل کسانی که مخل نظم و امنیت هستند مقتدرانه برخورد می‌کند، تاکید کرد: همواره مقوله «رعایت عدالت و مسائل شرعی و قانونی» در دستور کار مجموعه انتظامی کشور قرار داشته و ما خود را ملزم به رعایت این نکات می‌دانیم.

وی همچنین بر ضرورت هوشمندسازی پلیس و قوه قضاییه و حل‌وفصل خلأهای موجود در این زمینه تاکید کرد و کاهش ماموریت‌ها و سرعت در انجام رسیدگی‌ها را از آثار این هوشمندسازی دانست.

سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان این مراسم با قدردانی از اقدامات حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در راستای حمایت از امنیت مردم، جامعه و حافظان امنیت، اظهار داشت: نگاه منطقی، واقع‌بینانه، کارشناسانه و عالمانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به امور مختلف به‌ویژه امور ناظر بر تحکیم امنیت مردم و جامعه، اثرگذاری بسیاری داشته و سبب تقویت اقدامات نیروی انتظامی شده است.

وی همچنین با قدردانی از تعامل دادستانی تهران با مجموعه انتظامی تهران بزرگ، به تشریح طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی ناجا همچون طرح‌های «رعد»، «کاشف»، «اقتدار» و «ظفر» پرداخت و گفت: چهار سال است که مجاهدان و رزمندگان ایران اسلامی در نیروی انتظامی تهران بزرگ به‌صورت پیوسته و بلاانقطاع در راستای تحکیم امنیت مردم و تنگ کردن عرصه بر اراذل‌واوباش مجاهدت می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها