معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر:

اردوی راهیان نور احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است

«حقدوست» اردوی راهیان نور را احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید دستاوردهای انقلاب را که نتیجه رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و سلامت است، برای نسل جدید تشریح شود.
کد خبر: ۵۰۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ - 22February 2022

اردو راهیان نور را احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمود حقدوست» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با بیان اینکه اردوی راهیان نور در جزیره مقاوم خارگ به‌عنوان نماد ملی مقاومت به شیوه حضوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، الگوپذیری از شهدا، بازخوانی و یادآوری رشادت‌های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس از اهداف اصلی برگزاری این اردو است.

وی اردو راهیان نور را احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید دستاوردهای انقلاب را که نتیجه رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت است، برای نسل جدید تشریح شود.

حقدوست با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین عنوان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود که اردو راهیان نور یکی از بهترین راهکارها برای تحقق این هدف است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر شهیدان رئیسعلی دلواری، نادر مهدوی، حسین صافی و احمدی جوان را سند پرافتخار مقاومت در استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری تاکنون 582 یادواره شهید تحت عنوان «لاله‌های روشن» در استان برگزار شده و برای نخستین بار کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار