مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

زبان فاخر هنر تاثیرگذارترین رسانه برای انتقال ارزش‌هاست

سردار مرادحاجتی زبان فاخر هنر را تاثیرگذارترین رسانه برای انتقال ارزش‌ها دانست و گفت: مفتخریم که امروز در حضور خانواده های معظم شهدا از هنرمندان جوانی تجلیل می‌کنیم که دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند امام خالق آثار ماندگاری از این دوران شدند.
کد خبر: ۵۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 23February 2022

زبان فاخر هنر تاثیرگذارترین رسانه برای انتقال ارزش هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین آیین اختتامیه جشنواره‌های متمرکز فرهنگی، پژوهشی و هنری حوزه دفاع مقدس خوزستان امروز در سالن شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این مراسم زبان فاخر هنر را تاثیرگذارترین رسانه برای انتقال ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: مفتخریم که امروز در حضور خانواده های معظم شهدا از هنرمندان جوانی تجلیل می کنیم که دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند ولی خالق آثار ماندگاری از این دوران شدند.

وی افزود: ما به عنوان نماینده فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح در حوزه دفاع مقدس، مفتخریم در کنار ارتش، سپاه و ناجا با برگزاری چنین برنامه هایی، فرهنگ دفاع مقدس را به تمام لایه های جامعه انتقال دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدوارم که با تکمیل و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان زین پس در این مکان ارزشی میزبان برنامه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری دفاع مقدس استان باشیم.

در این مراسم که با حضور «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده ارتش آجا در جنوب غرب، «وحید کیانی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، «حمیدرضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و جمع کثیری از مسئولین فرهنگی استان برگزار شد از برگزیدگان جشنواره های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری حوزه دفاع مقدس خوزستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار