مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

باید دغدغه‌های نظام و انقلاب را با ابزار هنر به جامعه منتقل کنیم

«زارع» گفت: باید مسائل و دغدغه‌های نظام و انقلاب و مفاهیم ایثار و شهادت را با ابزار هنر و رسانه به جامعه منتقل کنیم.
کد خبر: ۵۱۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 11April 2022

باید دغدغه‌های نظام و انقلاب را با ابزار هنر به جامعه منتقل کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این برنامه به همت سازمان بسیج هنرمندان استان در این ماه مبارک برپا شده است، اظهار داشت: تأثیرگذاری هنر بر آحاد مردم جامعه بخصوص نسل جوان و نوجوان بسیار بالاست.

زارع بیان داشت: دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را باید به زبان هنر و رسانه به نسل امروز منتقل کنیم.

این مسئول ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌های متنوعی را در این ماه مبارک با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و  سازمان بسیج هنرمندان و بسیج رسانه طراحی کردند که با ظرفیت بالای هنر استان آثار بسیار فاخری را در معرض دید همگان قرار دادند.

زارع گفت: هنر برای تبیین جایگاه نظام و انقلاب و انتقال مفاهیم نظام به ما کمک می‌کند و باید مسائل و دغدغه‌های نظام و مفاهیم نظام و انقلاب و ایثار و شهادت را با زبان هنر و رسانه به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم و بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار