تقدیر از خبرگزاری دفاع مقدس در همایش حقوق بشر اسلامی

همایش روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی با عنوان محاکمه مردمی حقوق بشر آمریکایی با حضور سازمان های مردم نهاد و فعالان حقوق بشر اسلامی در مجموعه امام علی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ - 06August 2015

تقدیر از خبرگزاری دفاع مقدس در همایش حقوق بشر اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با  روز 14 مرداد " روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی " همایش «محاکمه مردمی حقوق بشر آمریکایی» توسط معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 22 تهران با همکاری بسیج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای  اسلامی  با حضور فعالان این حوزه از موسسات مردم نهاد و رسانه های گروهی ، حوزه های دینی و روحانیت غرب تهران  و هنرمندان برگزار شد.

در این همایش سخنرانان ضمن ارج گذاری به حقوق بشر اسلامی  به جایگاه کرامت انسانی از نگاه اسلام و بازیچه بودن واژه حقوق بشر در جهان غرب  برای رسیدن به اهداف اقتصادی و سیاسی اشاره شد و در پایان از فعالان این حوزه تجلیل شد.

شرکت کنندگان در این همایش طوماری در نکوهش جنایات آمریکا و همپیمانان منطقه ای آن امضا کردند.

در بخشی از این همایش نمایشی افشاگران از چهره نفاق آمریکا و صهیونیزم و ارتجاع منطقه ارائه و در آن داعش چهره دوم آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان معرفی شند.

 

در حاشیه این همایش  نمایشگاهی از آثار و جنایت های آمریکا و اسراییل و مسائل روز جهان از جمله مساله یمن و فلسطین ارائه شد.

همچنین از خانواده های  شهیدان گنجی رایزن فرهنگی ایران در پاکستان  و انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان ، فعالان هنری و رسانه ای  ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی که رویکرد حقوق ضد بشری آمریکا و اسراییل دست به قلم شده اند تقدیر بعمل آمد.

در این همایش مدیر عامل و دو خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس  نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها