رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

اولویت نخست جهاد تبیین است/ لزوم توجه به زیست‌بوم استان‌ها

حجت‌الاسلام قمی توجه به جهاد تبیین را بسیار ضروری دانست و گفت: اولویت نخست در کار‌ها باید بر این امر استوار باشد.
کد خبر: ۵۰۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ - 23February 2022

اولویت نخست جهاد تبیین است/ لزوم توجه به زیست بوم استان‌هابه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز (چهارشنبه) در دیدار با نمایندگان حوزه هنری استان‌ها در کرمان، اظهار داشت: طی شش ماه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ۳۰ بار در سخنرانی‌های خود به کلمه جهاد تبیین اشاره کرده‌اند که این مساله نشان از اهمیت این نوع جهاد دارد و باید در امور مختلف در اولویت قرار گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: جهاد تبیین در زمینه هنر نیز می‌تواند گره‌گشا باشد و بسیاری از مشکلات را برطرف کند و کوتاهی در این امر نیز موهبت‌های ویژه امام عصر (عج) را سلب می‌کند.

وی ادامه داد: در این مسیر باید کار‌های بزرگی انجام شود تا میزان اثرگذاری را افزایش دهد و این امر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه، اخلاص و ولایتمداری سردار سلیمانی موجب توجه ویژه مردم به ایشان شد، بیان کرد: اخلاص این شهید به حدی بود که ایشان را به جایگاه ویژه رساند و حالا ما به ایشان غبطه می‌خوریم و در مقابل روح این شهید بزرگوار تعظیم می‌کنیم.

وی افزود: حاج قاسم ولایتمدار بود و روی مسائل انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری متمرکز بود که در واقع همان رفع مشکلات مردم است.

حجت‌الاسلام قمی با تاکید بر لزوم توجه به زیست‌بوم هر منطقه ادامه داد: نگاه و توجه به زیست بوم یک ضرورت اصلی است در کرمان موهبتی به نام مرقد مطهر سردار دل‌ها وجود دارد و باید در برنامه‌ریزی‌ها به این مساله توجه جدی کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مدیران در استان‌ها باید به زیست بوم هر منطقه توجه داشته باشند و با هم افزایی و متناسب با زیست بوم برنامه‌های هر استان را مشخص و روی آن کار کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار