مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

سرهنگ «آسمند» گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود زیرا این فرهنگ گنجینه بی‌پایانی است که می‌توان از آن در راستای رفع مشکلات جامعه بهره برد.
کد خبر: ۵۰۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ - 23February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه بی‌پایانی است که در دورن آن ارزش‌های نابی وجود دارد و همواره می‌توان از این ارزش‌ها در راستای رفع مشکلات جامعه بهره برد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متعدد در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، افزود: چاپ کتاب، تولید آثار هنری و سینمایی و برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی از جمله جایزه ادبی یوسف، جشنواره شعر دفاع مقدس، جشنواره فانوس، جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی و جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت بخشی از این برنامه‌ها است که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند در این زمینه‌ها کمک‌کار ما باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس با حمایت این اداره‌کل، بیان کرد: در این دانشنامه نقش ادارات و سازمان‌ها به عنوان بخشی از مداخل مطرح است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اداراتی است که باید نقش آن نگارش و در دانشنامه استانی و دایره‌المعارف جامع دفاع مقدس گنجانده شود.

آسمند مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و خاطرنشان کرد: این مرکز فرهنگی، در صورت احداث، می‌تواند ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک‌کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها