مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران خبر داد؛

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی تمدید شد

حجت الاسلام «رضایی» گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تمدید شد.
کد خبر: ۵۱۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 16March 2022

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمدید شدحجت الاسلام «عیسی رضایی» مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با بیان اینکه امروز هرچه داریم به برکت مجاهدت خون شهدا و خانواده‌های معظم شهیدان است، اظهار داشت: ۱۰ درصد از شهدای روحانی و طلبه مازندرانی هستند و قریب به ۴۰۰ شهید از قشر روحانیت استان تقدیم نظام شده است.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت افزود: اختتامیه این جشنواره قرار بود به صورت ملی در اسفند برگزار شود که به دلیل تلاقی با کنگره ۴ هزار شهید استان قم به زمان دیگری موکول شد.

این مسئول با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در بخش‌های مختلف برای دریافت آثار فعال است، بیان داشت: زمان ارسال آثار تا پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گفته حجت الاسلام رضایی، آثار با موضوع نقش روحانیت و طلاب در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های تحقیق و پژوهش، ترجمه و تألیف کتاب چندرسانه‌ای فضای مجازی و فیلم و عکس و رسانه قابل پذیرش است.

وی گفت: شرکت کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به آدرس دبیرخانه استان واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و یا شماره سروش ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار