رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام کاروان خودرویی و خانوادگی راهیان نور در کرج

حجت‌الاسلام عالمی از آغاز ثبت نام علاقه‌مندان شرکت در اردو‌های راهیان نور خبر داد و گفت:کاروان خودرویی و خانوادگی راهیان نور با اعزام دو گروه از متقاضیان و علاقه‌مندان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ - 24February 2022

کرجی‌ها در کاروان خودرویی عید نوروز را کنار شهدا تحویل می‌کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی عالمی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج روز گذشته (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام علاقه‌مندان شرکت در اردو‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: کاروان خودرویی و خانوادگی راهیان نور با اعزام دو گروه از متقاضیان و علاقه‌مندان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج گفت: در هر گروه ۱۱۰ خودرو و در مجموع ۲۲۰ خودرو عازم راهیان نور می‌شوند تا حاضران لحظه سال تحویل ۱۴۰۱ را همراه شهدا در سرزمینی با خاطرات هشت سال دفاع مقدس سپری کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت شرکت‌کنندگان در این سفر ۸۰۰ نفر ارزیابی شده، ادامه داد: گروه اول در یکم فروردین و گروه دوم در دومین روز از فروردین به کرج بازمی‌گردند.

عالمی اضافه کرد: هزینه هر نفر برای شرکت در این سفر ۲۵۰ هزار تومان است که این مبلغ برای افراد زیر پنج سال نیم بها و برای نوزادان کمتر از دو سال رایگان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج در خصوص برنامه‌های فرهنگی که در این سفر اجرایی می‌شود، تصریح کرد: مبنای فرهنگی این سفر جهاد تبیین است و برنامه‌ریزی‌ها بر این محور چیده شده است و در طول شب‌های اِسکان در اردوگاه‌های دوکوهه، هویزه و خرمشهر برنامه روضه و از صبح روایت‌گری شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار