معاون ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری جشنواره داستان کوتاه «خرمشهر» در تبریز

«قلی‌زاده علیار» گفت: جشنواره داستان کوتاه خرمشهر به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ - 24February 2022

«رضا قلی‌زاده علیار» معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، درباره برگزاری جشنواره داستان کوتاه «خرمشهر» اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و شرکت همه گروه‌های سنی در آن آزاد است.

وی افزود: حجم آثار ارسالی به جشنواره باید حداکثر 5 هزار کلمه باشد و آخرین مهلت ارسال آثار، 30 اسفند سال جاری است. آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز خرداد 1401 همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد.

معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنها آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که قبلا منتشر یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند، گفت: شرکت کنندگان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ارسال کنند تا مورد بررسی و داوری قرار بگیرد.  

«قلی‌زاده علیار» ادامه داد: برای نفرات اول تا سوم جشنواره به ترتیب مبالغ 100، 70 و 50 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد و نفرات چهارم تا دهم نیز 10 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار