وزیر بهداشت:

امیدواریم با مدیریت جهادی محرومیت‌ها و مشکلات رفع شود

«عین‌الهی» با اشاره به انتصاب یک تیم پرکار و انقلابی در استان بوشهر گفت: امیدواریم با مدیریت جهادی و پشتیبانی لازم این محرومیت‌ها و مشکلات استان بوشهر رفع شود.
کد خبر: ۵۰۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 24February 2022

امیدواریم با مدیریت جهادی و پشتیبانی لازم محرومیت‌ها و مشکلات رفع شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «بهرام عین‌الهی» وزیر بهداشت امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی درخشان در عرصه مقاومت است و همه کشور مدیون رشادت بوشهری‌ها است.

وی با اشاره به انتصاب یک تیم پرکار و انقلابی در استان بوشهر گفت: امیدواریم با مدیریت جهادی و پشتیبانی لازم این محرومیت‌ها و مشکلات استان بوشهر رفع شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: استان بوشهر علیرغم منابع غنی و ظرفیت‌های فراوان با محرومیت‌های زیادی روبرو است که تلاش می‌شود محرومیت‌های استان بوشهر رفع شود.

وی عدالت را یکی از مهمترین رویکردهای وزارت بهداشت دانست و اضافه کرد: در روزهای کرونایی واقعیت‌هایی مشخص شد و نشان داد که قدرت اصلی از آن مردم است و هر جایی مردم با حکومت باشند قدرت هم محقق می‌شود.

عین‌الهی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که در دستور کار داریم، اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت است که در دستور کار وزارت بهداشت نیز قرار گرفته است. کنترل جمعیت یک تهدید بزرگ است.

وی با بیان اینکه تقویت شبکه‌های بهداشتی و درمانی را به صورت یک اولویت در دستور کار داریم، افزود: پیشگیری مقدم بر درمان است و باید تلاش کنیم که با توسعه شبکه‌های بهداشتی، بیماری‌ها را کاهش دهیم.

وزیر بهداشت افزود: فضای درمانی در استان بوشهر نیازمند تقویت است و وضعیت زیرساخت‌های این استان از وضعیت استاندارد پائین‌تر است و پیگیری لازم را برای جبران کمبودها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دریا مملو از گیاهان و منابع مغزی است که باید از این منابع در زمینه‌های مختلف از جمله داروسازی استفاده شود. بوشهر دارای ظرفیت غنی در حوزه دریا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها