امام جمعه کرمانشاه:

کشور را باید با اقتصاد مقاومتی و تحرک اقتصادی بسازیم

آیت‌الله «علما» گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و با اقتصاد مقاومتی کشور را بسازیم این صحبت رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی همه باید تحرک اقتصادی داشته باشیم و این فکر را دنبال کنیم که به نفع خود ماست.
کد خبر: ۵۰۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 25February 2022

کشور را باید با اقتصاد مقاومتی و تحرک اقتصادی بسازیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان ما را رها نخواهند کرد لذا همه باید دست به دست هم دهیم و با اقتصاد مقاومتی کشور را بسازیم این صحبت رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی همه باید تحرک اقتصادی داشته باشیم و این فکر را دنبال کنیم که به نفع خود ما است.

وی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: کسانی که زندگی اشرافی دارند نمی‌توانند انقلابی، مردمی و الهی باشند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به مناسبت ۲۷ رجب سالروز بعثت رسول خدا گفت: در این روز تمام عقل و عقلانیت در مقابل تمام جهل و جهالت قرار گرفت، حضرت محمد خلاصه ۱۲۴ هزار پیامبر بود.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) در تلاش برای حرکت بندگان به طرف خداوند بود، افزود: اخلاق در زندگی انسان نقش مهمی دارد. خدا پیامبر را به عنوان خُلق عظیم معرفی کرد و پیغمبر برای اصلاح جوهره انسان آمد.

آیت الله علما، همچنین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: روایات زیادی در رابطه با تفکر کردن وجود دارد. گاهی ثواب ۷۰ سال عبادت با تفکر کردن ممکن است زندگی انسان را عوض کند.

وی تاکید کرد: باید اسیر خدا و بندگی باشیم. چه اسارتی بالاتر از این که اسیر حق باشیم. هیچ اسارتی بهتر از این وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه بیان داشت: خداوند من و شما را برای تقوا خلق کرده تا مزه بندگی و اطاعت را بچشیم. بنده خدا نباید راه دیگری را انتخاب کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها