امام جمعه دشتستان:

شهیدان رجایی و باهنر به دنبال انتقال ارزش‌های دینی بودند

«مصلح» گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی ستادهای امور تربیتی در مدارس برای اهدافی همچون انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی کردند.
کد خبر: ۵۰۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ - 25February 2022

شهیدان «رجایی و باهنر» با راه اندازی ستادهای امور تربیتی به دنبال انتقال ارزش های دینی بودندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به حضور وزیر بهداشت در دشتستان اظهار داشت: تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان یک ضرورت است.

وی گفت: با توجه به گذشت چند سال از شروع به ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور انتظار می‌رود دولت مردمی آیت الله رئیسی این پروژه مهم و حیاتی را در اولویت قرار دهند و بودجه لازم را برای تکمیل و تجهیز آن منظور دارند، چرا که بیمارستان موجود (شهید گنجی) جوابگوی نیاز شهرستان نیست.

امام جمعه دشتستان با تقدیر از نماینده مردم دشتستان بابت هماهنگی حضور وزیر بهداشت بیان کرد: از وزیر بهداشت و درمان بابت سفر به شهرستان و بازدید از پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور تشکر و قدردانی دارم.

وی با گرامیداشت هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد: موضوع تربیت و نقش سرنوشت ساز آن از دیدگاه اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه مدیران جامعه به ویژه آموزش و پرورش قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مصلح ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۵۹ اقدام به راه اندازی ستادهای امور تربیتی در مدارس برای اهدافی همچون انتقال ارزشهای دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس، تربیت دانش آموزان در فضای انقلابی، حفظ کردن مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی و شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان بر مبنای ارزشهای دینی و انقلابی کردند.

وی با گرامیداشت نهم اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: تمام افراد جامعه به عنوان مصرف کننده دارای مجموعه حقوقی هستند که عرضه کنندگان کالا و خدمات باید آنها را رعایت کنند.

امام جمعه دشتستان گفت: از جمله این حقوق می‌توان به حق انتخاب آزاد کالا، حق معامله منصفانه، حق دادرسی برای جبران خسارت، حق برخورداری از اطلاعات کامل از کالا، حق بهداشت و ایمنی، حق استفاده از کالاهای دارای کیفیت و حق برخورداری از حمایت دولت در صورت وقوع تخلفات اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها