سفیر ایران در اوکراین؛

هماهنگی‌ها برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی انجام شده است

سفیر ایران در اوکراین گفت: هماهنگی‌هایی با تهران داشتیم تا تمهیداتی برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی و چند کشور دیگر در همسایگی اوکراین فراهم شود.
کد خبر: ۵۰۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ - 25February 2022

هماهنگی‌ها برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی انجام شده استیه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، منوچهر مرادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین عصر امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر، گفت: سفارت ایران در اوکراین بر اساس وظیفه ذاتی خود، وضعیت اتباع ایرانی در اوکراین را به طور جدی پیگیری می‌کند.

وی بیان کرد: هماهنگی‌هایی با تهران داشتیم تا تمهیداتی برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی و چند کشور دیگر در همسایگی اوکراین فراهم شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین تصریح کرد: مسئولان سفارت ایران در اوکراین هم وظیفه رصد تحولات و گزارش‌دهی به تهران را دارند و هم به طور میدانی در میان ایرانیان و دانشجویان مقیم در اوکراین حضور می‌یابند. آرامش در میان ایرانیان مقیم اوکراین برقرار است.

مرادی تصریح کرد: البته دانشجویان ما از پوشش اخبار ایران درباره وضعیت اوکراین گلایه داشتند و گفتند که این مسئله منجر به نگرانی خانواده‌های آنان می‌شود. بنابراین، رسانه‌های داخلی ایران باید ضمن توجه به رسالت خبری خود، این موضوع را مدنظر داشته باشند و التهاب بی‌جهت ایجاد نشود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار