فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد؛

بیمارستان‌های استقراری نیروی دریایی سپاه همیار شبکه بهداشت و درمان

سردار تنگسیری گفت: همه درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استقراری نیروی دریایی سپاه، همیار و همگام با شبکه بهداشت و درمان کشور در راستای ارائه خدمات به بیماران سویه جدید کرونا فعال هستند.
کد خبر: ۵۰۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ - 25February 2022

بیمارستان های استقراری نیروی دریایی سپاه همیار شبکه بهداشت ودرمانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه تمام ظرفیت درمانی این نیرو، برای مقابله با موج ششم شیوع بیماری کرونا (امیکرون) در صحنه فعال هستند، اظهار داشت: بیمارستان‌های استقراری این نیرو برای رفع نیاز شبکه بهداشت و درمان کشور در شیراز، سواحل شمالی و جنوب کشور مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز هستند.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه همیشه برای برپایی بیمارستان های صحرایی و سیار برای کمک به بخش درمان کشور پیشقدم بوده است و امروز هم اگر نیاز باشد اقدام می شود.

سردار تنگسیری با تشکر از کارکنان زحمت‌کش و صبور جامعه پزشکی و همکاران جهادی در مجموعه فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه که بیش از دو سال است بصورت شبانه روز مجاهدانه مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان هستند، اظهار داشت: روزانه بیش از پنج هزار نفر از مردم عزیزمان در مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه خدمات درمانی دریافت می کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها