مدیرعامل سازمان اتکا:

پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی از اولویت‌های سازمان «اتکا» است

«اعلمی» با بیان اینکه پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی از اولویت‌های سازمان اتکا است، گفت: این سازمان علاوه بر حمایت از ورزشکاران، در حوزه‌های هنر‌های هفت‌گانه نیز ورود کرده و در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.
کد خبر: ۵۰۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ - 26February 2022

پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی از اولویت‌های سازمان اتکا است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی اعلمی» مدیرعامل سازمان اتکا امروز (شنبه) در مراسم افتتاح زورخانه شهید سعید طوقانی با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که برعهده دارد، اظهار داشت: پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی از موضوعات بسیار مهم و اولویت‌دار سازمان اتکا و سایر سازمان‌های زیرمجموعه وزارت دفاع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به ورزش و حمایت از ورزشکاران پرسنل اتکا و جامعه ورزش از جمله برنامه‌های سازمان اتکا است، گفت: راه‌اندازی زورخانه شهید طوقانی از جمله اقدامان اتکا در راستای حمایت از ورزشکاران است.

اعلمی افزود: سازمان اتکا علاوه بر حمایت از ورزشکاران در حوزه‌های هنر‌های هفت‌گانه نیز ورود کرده و در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در خصوص افزایش میزان خرید در حکمت‌کارت از یک میلیون به دو میلیون برای شاغلین نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: تا پایان سال، حد خرید بازنشستگان نیرو‌های مسلح به دو میلیون خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان اتکا همچنین درباره توزیع سبد‌های معیشتی گفت: این امر از امروز در هفت استان کمتربرخوردار شروع شده است و تا میانه‌های اسفند در سراسر کشور گسترش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار