مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

وضعیت امروز اوکراین تداعی‌گر هشدار رهبر انقلاب اسلامی درباره قابل اعتماد نبودن غرب است

«وحیدی» گفت: قضیه اوکراین درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری را به منصه ظهور گذاشت که فرموده بودند به غرب از جمله آمریکا و اروپا نباید اعتماد کرد.
کد خبر: ۵۰۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ - 26February 2022

قضیه اکراین جمله «به آمریکا و غرب اعتمادی نیست» را به منصه ظهور گذاشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم روز بزرگداشت وکیل و تجلیل از رزمندگان پیشکسوت وکیل استان امروز (شنبه) در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی و جمعی از رزمندگان پیشکسوت استان ترتیب یافت، از وکلای رزمنده پیشکسوت تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ وحیدی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مهمترین رسالت و جهاد امروز را تبیین و نشر ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در جامعه عنوان کرد و گفت: امروزه دشمن تمام توان و امکانات خود را در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی جهت ضربه به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میدان آورده و ما باید به این موضوع اهتمام جدی داشته باشیم و جهاد تبیین که یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، جهت مقابله با جریان‌سازی‌های دشمنان در فضای مجازی در اولویت قرار دهیم.

وی دفاع مقدس را ضامن بقا و استمرار انقلاب اسلامی دانست و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای آن دوران را سدی در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به درگیری های بین روسیه و اوکراین نیز یادآور شد: این قضیه درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری را به منصه ظهور گذاشت که فرموده بودند به غرب از جمله آمریکا و اروپا نباید اعتماد کرد.

«سعید معرفت» رئیس هیئت مدیره مجمع رزمندگان پیشکسوت ارومیه نیز در ادامه به هدف برگزاری این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه برای تجلیل از تلاش های رزمندگانی است که تا دیروز در سنگر دفاع از کیان اسلامی از جان و مال مردم دفاع می کردند و امروز در کسوت وکالت در احقاق حقوق مردم  تلاش می کنند.

وی گفت: مجموعه رزمندگان پیشکسوت یکی از تشکل های مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس است که با سابقه 10 سال فعالیت اهداف ارزشمندی همچون حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و خدمت‌رسانی به رزمندگان پیشکسوت را اولویت اصلی خود می داند.

معرفت اعضای این مجمع را حدود 700 نفر عنوان کرد و افزود: تلاش در راستای حمایت و رفع مشکلات این قشر کمترین کار در برابر رشادت ها و ایثارگری هایی است که این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس متحمل شده اند.

محمد صابونچی، رئیس کانون وکلای دادگستری استان نیز با تکریم از مقام شاخص پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایثار و دلاوری های خود و نثار خون پاک‌شان دین خود را به انقلاب و مردم ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که خدمت‌رسانی به این حماسه‌آفرینان را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار