فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

خلق صحنه‌های ناب در جبهه سلامت گیلان

سردار «عبدالله‌پور» با تقدیر از تلاش‌های بسیجیان، گروه‌های جهادی و کادر درمان در ایام کرونا، گفت: در ایام کرونا جبهه سلامت شاهد جانفشانی‌های شبانه روزی پاسداران، بسیجیان، گروه‌های جهادی و کادر زحمت کش درمان بود و صحنه‌های نابی در جبهه سلامت گیلان خلق شد.
کد خبر: ۵۰۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 26February 2022

خلق صحنه‌های ناب در جبهه سلامت گیلان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در جمع رئیس و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان گیلان اظهار داشت: کاهش مشکلات بخش درمان می‌بایست از اولویت‌ها در شرایط فعلی باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به چالش‌های بهداشت و درمان در شرایط کرونایی، تصریح کرد: در شرایط فعلی باید به کمک بهداشت و درمان شتافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن از سوی مردم می‌تواند کمک شایانی در کنترل ویروس منحوس کرونا کند.

وی با اشاره به نقش محرومیت زدایی بسیج جامعه پزشکی در استان، افزود: بسیج جامعه پزشکی سپاه قدس گیلان دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی در راستای کاهش هزینه‌های درمانی مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه قدم برداشته و استمرار این مسیر موجب امیدآفرینی می‌شود.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: برپایی اردو‌های درمانی صحرایی، ارائه ویزیت رایگان با حضور متخصصین در مناطق دوردست و محروم و همچنین ارائه داروی رایگان بخشی از خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی بوده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های بسیجیان، گروه‌های جهادی و کادر درمان در ایام کرونا، تاکید کرد: در ایام کرونا جبهه سلامت شاهد جانفشانی‌های شبانه روزی پاسداران، بسیجیان، گروه‌های جهادی و کادر زحمت کش درمان بود و صحنه‌های نابی در جبهه سلامت گیلان خلق شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گریزی هم به اجرای موفق طرح واکسیناسیون در استان زد و مذکر شد: پاسداران، بسیجیان و گروه‌های جهادی به همراه کادر درمان در اجرای طرح واکسیناسیون در استان گیلان خوش درخشیدند و از این رو گیلان در کشور پیشتاز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار