رئیس پلیس راهور انتظامی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

برخورد پلیس با رانندگان پرخطر/ توقیف ۷۲ ساعته خودروی رانندگان متخلف

سردار هادیانفر از برخورد پلیس با رانندگان پرخطر در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: خودروی رانندگان متخلف ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 27February 2022

برخورد پلیس با رانندگان پرخطر/ توقیف ۷۲ ساعته رانندگان متخلفبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور انتظامی در حاشیه نشست طرح‌های ترافیک نوروز ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر‌ها در ایام نوروز۱۴۰۰، ۱۲۳ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که تردد‌ها از ۲۶ اسفند افزایش داشته باشد.

وی گفت: سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و حرکات خطرناک و مارپیچ از خطوط قرمز پلیس راهور است و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد.

سردار هادیانفر درخصوص کسانی که از شانه خاکی جاده سبقت می‌گیرند، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته درخصوص تردد‌ها حتما بار ترافکیی خواهیم داشت و رانندگان باید انضباط در رانندگی داشته باشند و اگر خودرویی از شانه خالی و مسیر مخالف استفاده کند طبق ابلاغ توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور انتظامی گفت: استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان مورد تاکید قرار دارد؛ طبق بررسی‌ها در تصادفات هر سرنشینی از کمربند ایمنی استفاده کرده دچار کمترین خسارت شده است.

وی درباره اصلاح نقاط حادثه خیر گفت: در این خصوص مکاتباتی با وزارت راه و راهداری داشتیم و با توجه به ظرفیت‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ از سال گذشته تا کنون ۲۰۰ نقطه اصلاح شده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار