مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرافت‌های هنری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس

«مهدویان‌فر» گفت: گاهی نگاه استفاده از هنر به گونه‌ای لوکس است؛ اما در واقع استفاده از ظرافت‌های هنری را باید یک ضرورت و مسیر اصلی در بیان مسائل دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بدانیم تا بتوانیم حق مسئله را ادا کنیم.
کد خبر: ۵۰۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ - 27February 2022

ضرورت بهره‌گیری از ظرافت‌های هنری در ترویج فرهنگ دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، «مسعود مهدویان‌فر» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، امروز (یک‌شنبه) در آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره هنری فانوس که به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین، اظهار داشت: کشور‌های دنیا در خصوص روایتگری حماسه و ایثار مردم خود گاهی از هیچ، عظمت ساخته‌اند.

وی افزود: زمانی که وارد نگاه ملی و دینی خود می‌شویم، می‌بینیم کمتر به این مسائل پرداخته شده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این‌باره فرموده‌اند که اگر شما حادثه دفاع مقدس را روایت نکنید، دشمن آن را هر طور می‌خواهد بیان می‌کند، دروغ می‌گوید و ۱۸۰ درجه خلاف واقع مطرح می‌کند و جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه دفاع مقدس باید کار جدی در دستگاه‌های تبلیغی، هنری، فرهنگی و رسانه‌ای صورت گیرد و برای معرفی بهتر و رسانه‌ای شدن فعالیت‌ها و در نهایت پیروز شدن در جنگ روایت‌ها، کار بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به ظرفیت هنر در این حوزه، تأکید کرد: گاهی نگاه استفاده از هنر به گونه‌ای لوکس است؛ اما در واقع استفاده از ظرافت‌های هنری را باید یک ضرورت و مسیر اصلی در بیان مسائل دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بدانیم تا بتوانیم حق مسئله را ادا کنیم و این جشنواره‌ها نه تنها یک رخداد سطحی نیست، بلکه ضرورتی است که در پی ترویج آن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها