مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس، میعادگاهی جهت تجلی با شهداست

سرهنگ «امیری‌مقدم» گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس میعادگاهی جهت تجلی یاران و انصار شهدا‌ و مرجعی برای نویسندگان، محققان، مولفان و هنرمندان تاریخ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۰۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 28February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین‌ در دیدار با «علی رحمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ‌که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و ارگان‌های اجرایی استان در جهت تسهیل و تسریع روند ساخت پروژه مجموعه فرهنگی دفاع مقدس الزامی است.

وی افزود: یکی از موضعات مهم جذب اعتبار جهت اجرای محوطه سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و راه‌اندازی آن برای دسترسی عموم، دانش‌آموزان و دانشجویان جهت تبیین دستاوردهای رزمندگان دفاع مقدس است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین‌ تصریح کرد: امیدواریم شهرداری قزوین و تمام دستگاه‌های اجرایی استان در تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین همکاری فعال‌تری داشته باشند.

این مسئول گفت: خوشبختانه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین در راستای تامین اعتبار و کمک در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین همواره با جدیت پای کار بوده است.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس و حفظ و نگهداری آثار دفاع مقدس شهدا و رزمندگان قزوین و نشر آن به جامعه می‌توانیم میراث گرانبهای ایثارگران و دلاوران در عرصه‌های جنگ و جهاد را زنده نگه داشت و مرکز فرهنگی دفاع مقدس به میعادگاهی جهت تجلی یاران و انصار شهدا‌ برای تجدید خاطره با یاران سفر کرده و مرجعی برای نویسندگان، محققان، مولفان و هنرمندان تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار