مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه کربلا:

مسئولین اجرایی از ظرفیت نخبگان بسیجی بهره گیرند

«نوری» از مسئواین اجرایی خواست تا از ظرفیت نخبگان بسیجی در اقشار مختلف و مهندسین در رشته‌های مختلف علمی و پژوهشی یهره گیرند.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ - 27February 2022

مسئولین اجرایی از ظرفیت نخبگان بسیجی بهره گیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «شهرام نوری» مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه کربلا امروز در حاشیه دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج مازندران با اشاره به رونمایی سند راهبردی پیشرفت پنج ساله استان اظهار داشت: جمعی از نخبگان بسیج استان قریب به یک سال روی این سند کار کردند و با احصاء نظام مسائل استان و ارائه پیشنهادهای راهبردی در صدد هستیم برای استان در حوزه‌های مختلف قدم مثبت برداریم.

وی افزود: در این سند مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در 21 فصل و 40 موضوع، مباحث مختلف توسط بیش از 350 کارشناس و اساتید مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و برای ارائه راهکار در دستگاههای اجرایی تقدیم خواهیم کرد.

نوری بیان داشت: پس از رونمایی سند در فاز دوم در شهرستانها هم به صورت جزئی‌تر نظام مسائل شهرستانها را که برشی نظام مسائل استانی است مورد تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای عملیاتی قرار بدهیم.

وی از مسئواین اجرایی خواست تا از ظرفیت نخبگان بسیجی در اقشار مختلف و مهندسین در رشته‌های مختلف علمی و پژوهشی یهره گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار