مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا خبر داد؛

فعالیت ۲۸۰۰ استاد بسیجی نخبه در مازندران

«حلیمی» از فعالیت ۲ هزار و ۸۰۰ استاد بسیجی ساماندهی شده در استان مازندران خبر داد و گفت: دولت باید از ظرفیت اساتید نخبه بسیجی برای رشد و توسعه این خطه از شمال کشور بهره‌گیری کند.
کد خبر: ۵۴۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 03September 2022

فعالیت ۲ هزار و ۸۰۰ استاد بسیجی نخبه در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حبیب حلیمی» مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا امروز در نشست خبری با موضوع اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها با بیان اینکه سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها چهار محور دارد، اظهار داشت: این سند در سال۱۳۹۲تدوین و تصویب شد.

وی با اظهار اینکه به فرموده امام راحل دانشگاه کارخانه انسان سازی است، گفت: اجرایی شدن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها از دولت سیزدهم مورد انتظار است.

این مسئول با بیان اینکه تمام منظومه فکری اسلام شامل جامعه شناسی، معرفت شناسی، هستی شناسی و... در سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها تعبیه شده است، اظهار داشت: در قسمت آموزشی متون درسی مورد انتظار سند می‌باشد.

حلیمی با بیان اینکه در دانشگاه هنوز رویه نشد تهذیب نفس قالب شود، گفت: غرب بحث حجاب و عفاف را به صورت یک رویه در افکار ملت ایران در حال تزریق است که می‌طلبد دانشگاه در بحث عفاف و حجاب به دنبال رویه شدن رعایت این واجب الهی باشند.

وی با بیان اینکه مطالبه ما از وزارت علوم پیگیری و تحقق سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها است، گفت: مقصود از آن هم فقط یک سری از نماد‌ها و الگو‌های ظاهری نیست و این سند باید در تمامی بخش‌ها اجرایی شود.

حلیمی به فعالیت ۲ هزار و ۸۰۰ استاد بسیجی ساماندهی شده در استان اشاره کرد و افزود: دولت باید از ظرفیت این اساتید نخبه برای رشد و توسعه این خطه از شمال کشور بهره گیری کند.

وی با بیان اینکه در کل هستی دو گونه علم تشریح و تکوین داریم، بیان داشت: همه علوم از این دیدگاه علم دینی و الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار