فرمانده سپاه امام رضا (ع):

سپاه پاسداران خادم مردم است

سردار «غیاثی» گفت: سپاه پاسداران به‌عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، منافع مردم و نظام اسلامی را بر افراد ترجیح می‌دهد و آنجایی که انتفاع مردم و جامعه باشد به‌عنوان خادم مردم عمل می‌کند.
کد خبر: ۵۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 09June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان خراسان رضوی و مجمع بسیجیان استان که با حضور رؤسای کارگروه‌های مجمع بسیجیان استان در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه‌های مجمع بسیج اقداماتی در جهت احصای راهکارهای حل مسائل استانی با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی در قالب گروه‌های استانی و شهرستانی انجام داده است که از نمایندگان مجلس انتظار پیگیری تا حصول نتیجه را در سطح استانی و ملی داریم.

وی با تأکید بر حمایت نمایندگان مجلس در طرح‌ها و پیشنهادات بسیج در برنامه پنج ساله هفتم توسعه افزود: براساس قانون اساسی سپاه حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که بایستی در همه عرصه‌ها اشراف کامل و تحلیل واقعی از صحنه و آرایش و اقدامات متناسب داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: روزی در عرصه امنیتی و دفاعی و روزی در عرصه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، سپاه پاسداران منافع مردم و نظام اسلامی را بر افراد ترجیح می‌دهد و آنجایی که انتفاع مردم و جامعه باشد به‌عنوان خادم مردم عمل می‌کند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران تأکید کرد: از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود وظیفه نظارتی و قانون‌گذاری خود را به درستی به انجام برسانند.

سردار غیاثی تصریح کرد: امروز نظارت بر اجرای قوانین در سطح استانی، ملی و فراملی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و این مهم باید به‌گونه‌ای انجام شود که آحاد جامعه اثرات آن را درک کنند.

وی در ادامه سخنان خود بهره‌گیری از فرهنگ رضوی را در تمام عرصه‌ها ضروری دانست و ابراز داشت: در اقدامات اجتماعی و فرهنگی تأکید بر این است که ذیل فرهنگ رضوی تعریف شود تا دغدغه‌های جامعه برطرف شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: خوشبختانه سند راهبردی اعتلای بسیج از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب ۹ قرارگاه به سپاه ابلاغ شده که تمام فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف به‌صورت منسجم در قالب این قرارگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار