فرمانده سپاه امام رضا (ع):

سپاه پاسداران با مافیای اقتصادی تعارف ندارد

سردار «غیاثی» گفت: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با افرادی که دخیل در مافیای اقتصادی و معیشت مردم هستند تعارف ندارد چراکه اعتقاد داریم نباید با معیشت مردم بازی شود.
کد خبر: ۵۲۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ - 02June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز (پنجشنبه) در جمع استادیاران صالحین بسیج استان خراسان رضوی اظهار داشت: تصمیمات گرفته شده در مورد جراحی اقتصادی را به فال نیک می‌گیریم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدوار به آینده کشور هستیم و این نیز یکی از مواردی است که همانند سایر مسائل در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی افزود: جراحی اقتصادی دارای برکات زیادی است و از جمله این برکات می‌توان به کشف پشت صحنه‌های شبکه فساد اشاره کرد که اگر غیر از این موارد اتفاق می‌افتاد همواره شبکه مافیای اقتصادی در جامعه وجود داشتند و کشف نمی‌شدند و دولت‌ها نیز بی‌اطلاع از این موارد فعالیت خودشان را ادامه می‌دادند و مردم نیز در حال تحمل فشارها بودند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه اگر از سر تکلیف به وظایف خود عمل کردیم، موفق خواهیم بود، گفت: باید نسبت به تکالیفی که بر عهده ماست مطالعه داشته باشیم تا تحلیلی از صحنه عمل داشته و متناسب با آن اقدام کنیم.

سردار غیاثی تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد دارای سابقه محوریت در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی متأثر از فضای مجازی شدند و حرف‌های بیگانگان را تکرار می‌کنند لذا باید تکالیف خود را بدانیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه امروز در جبهه انقلاب باید تلاش‌ها هدفمند و بابرنامه باشد، بیان داشت: به‌عنوان خادمان مردم نسبت به حل مشکلات اقتصادی احساس تکلیف می‌کنیم، در همین راستا در پیگیری صورت گرفته با حقایق مواجه شدیم و مردم نیز از اینکه سپاه وارد میدان شده ابراز خرسندی می‌کنند.

سردار غیاثی تأکید کرد: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با افرادی که دخیل در مافیای مختلف اقتصادی و معیشت مردم هستند تعارف ندارد چراکه معتقدیم نباید با معیشت مردم بازی شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: متأسفانه مافیای شبکه فساد در حوزه کالاهای اساسی و معیشتی مردم در این ایام فعال بوده و در شرایط سخت کشور کسب درآمد داشتند که باعث بدبینی مردم به نظام اسلامی شده بودند که برخورد قاطعانه صورت گرفت.

وی با اعلام اینکه به آینده امیدوار هستیم و هر کجا لازم باشد با اقتدار ورود خواهد شد، گقت: اگر جراحی اقتصادی که در دولت‌های گذشته مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده در این دولت نیز رخ نمی‌داد و به آن بی‌توجهی می‌شد، شبکه فساد قدرت می‌گرفت؛ بر همین اساس ما به‌عنوان سربازان ولایت باید در راستای اجرای صحیح این طرح در وسط میدان باشیم.

سردار غیاثی نظارت و رصد بازار و معیشت مردم را ضروری دانست و متذکر شد: باید مسئولان به‌صورت پیش‌دستانه و با آینده‌نگری، مشکلات مردم را در شرایط خاص شناسایی و نسبت به رفع آنها تلاش کنند.

وی گفت: اقدامات اقناعی در راستای امیدآفرینی با توکل و اخلاص در این عرصه دارای اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها