فرمانده سپاه امام رضا (ع):

خدمات سپاه پاسداران محدود به مرزبندی‌های سیاسی نمی‌شود

سردار «غیاثی» گفت: سپاه هر کجا نیاز بوده ورود داشته و به کمک دولت‌ها آمده است و آنجایی که مدیر دلسوزانه تلاش می‌کرد، سیاسی نبود، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار می‌داد و از خط قرمزها عدول نمی‌کرد، سپاه پاسداران یاریگر او بود زیرا مهم حفظ و تأمین منافع مردم است.
کد خبر: ۵۲۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ - 16June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در اجلاسیه استانی مجمع بسیجیان استان خراسان رضوی که در مرکز آموزشی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی خود به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)، هفت توصیه داشتند که تمام بسیجیان همانند گذشته این منویات را به درستی مطالعه و در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه به نقش سپاه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در سپاه پاسداران تلاش بر این بوده که عملکردها انفعالی نباشد و در موضع فعال باشیم؛ بر همین اساس هر کجا مصوبات هیئت‌های اندیشه‌ورز و کارگروه‌های مختلف مفید است و امکان عملیاتی شدن آن وجود دارد بدون هیچگونه اغماض و تعصب حتما از آن‌ها استفاده می‌شود.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: سپاه هر کجا نیاز بوده ورود داشته و به کمک دولت‌ها آمده است همانطور که در دولت گذشته علی‌رغم نگاه متفاوتی که به مسائل مختلف به‌ویژه در خصوص موضوعات ارزشی وجود داشت، اما آنجایی که مدیر دلسوزانه تلاش می‌کرد، سیاسی نبود، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار می‌داد و از خط قرمزها عدول نمی‌کرد، سپاه پاسداران یاریگر او بود زیرا مهم حفظ و تامین منافع مردم است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مشارکت مردم را عامل توفیقات جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌دانند که همه ساختارها باید تلاش کنند این کارکرد حفظ شود.

وی تأکید کرد: قالب بسیج در یک انسجام تعریف شده و در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب می‌تواند این همگرایی و هم‌افزایی را به وجود آورد که انسان‌ها و گروه‌های مختلف فارغ از هرگونه تفرقه در قالب بسیج خروجی در تراز انقلاب را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار