فرمانده سپاه امام رضا (ع):

آرمان شهدا تثبیت حاکمیت الهی بود

سردار «غیاثی» گفت: شهدا به تأسی از امام حسین (ع) در جهت تثبیت حاکمیت الهی و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۵۳۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 01August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم استقبال از پیکر مطهر سرداران شهید «عبدالله اسکندری»، «رحیم کابلی» و شهیدان «مصطفی تاش‌ موسی»، «عباس آسیمه» و حجت‌الاسلام‌ «محمدامین کریمیان» از شهدای تازه شناسایی شده مدافع حرم که امروز (دوشنبه) در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: از میزبانی شهدای سرافراز خداوند را شاکر هستیم، خداوند رزق ما را امروز این قرار داد که در کنار همسنگران شهیدمان باشیم و بخواهیم که دعا کنند در این مسیر پر فراز و نشیبی که در آن قرار داریم، بتوانیم تبعیت محض از مولا و مقتدا و نایب امام عصر (عج) داشته باشیم.

وی با اشاره به بازگشت پیکر شهدا در ماه محرم خاطرنشان کرد: عاشورا تا قیامت استمرار دارد. پیام شهدا این است که ما زوایای مختلف قیام امام حسین (ع) را درک کنیم پیامی که برای همه نسل‌ها تا قیامت است. باید خود را همواره در اردوگاه امام حسین (ع) ببینیم، اقدامات‌مان در مسیر قیام امام حسین (ع) باشد امروز هم تبعیت از شخصیتی کنیم که پرچم امام حسین (ع) در دست اوست.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بیان داشت: ایشان انقلاب اسلامی ایران را زمینه‌ساز نهضت انتظار و ظهور امام عصر (عج) می‌دانستند در واقع شهدا هم به تأسی از امام حسین (ع) این مسیر را در جهت تثبیت حاکمیت الهی طی کردند. پاسداران و بسیجیان و مسئولینی که در جهت نهضت انتظار امام عصر (عج) در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تمرین ولایت‌پذیری می‌کنیم، اگر خداوند متعال حیات ما را در زمان ظهور حجت (عج) قرار داد عرضه می‌داریم در زمان غیبت شما در رکاب نایب شما تمرین ولایت‌پذیری کرده‌ایم.

سردار غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت‌های پنج شهید تازه شناسایی شده مدافع حرم گفت: این شهدای والامقام برای ملت ایران ارزشمند و بزرگ هستد. شهید عبدالله اسکندری به عنوان شهیدی که تکفیری‌ها در سوریه سرش را از بدن جدا کردند تداعی‌کننده به نیزه رفتن سر حضرت اباعبدالله (ع)، مرارت‌های حضرت زینب (س) و اینکه ما عاشورایی باشیم، است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در مسیر نورانی شهدا آنگونه که امام خمینی (ره) برای ما ترسیم کردند و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبری می‌فرمایند به‌عنوان پاسدار انقلاب و دستاوردهای انقلابی که مرهون و مدیون شهدا و ایثارگران عزیز است ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها