فرمانده سپاه امام رضا (ع):

اقتدار امنیتی ایران مرهون اندیشه‌های دفاعی امامین انقلاب است

سردار «غیاثی» گفت: اقتدار امنیتی در سایه پیروی از راهبردهای امامین انقلاب و شهدا به‌دست‌آمده است.
کد خبر: ۵۴۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 17August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) صبح امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی یک هزار و 600 شهید دیار سربداران بابیان اینکه بین کشوری که در اوج امنیت بوده یا امنیت داشته تفاوت وجود دارد، اظهار داشت: امروز ایران علی‌رغم داشتن دشمنان متعدد در اوج اقتدار امنیتی قرار دارد.

وی افزود: این امنیت در سایه پیروی از راهبردهای امامین انقلاب و شهدا به‌دست‌آمده است. شهدا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون باهدف حفظ ارزش‌ها و تثبیت نظام جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند و امروز ما باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه بابیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین درس‌های عاشورا انجام فریضه امربه‌معروف بود، تأکید کرد: بزرگ‌ترین معروفی که در حال حاضر باید انجام شود حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه داشتن تحلیل درست از شرایط سبب می‌شود تا در مسیر شهدا گام برداریم، خاطرنشان کرد: برگزاری بزرگداشت‌ها و یادواره‌های شهدا ازجمله اقداماتی است که ما راه را گم نکنیم.

سردار غیاثی در ادامه بابیان اینکه از دیگر کارکردها قیام عاشورا تربیت انسان‌هایی برای عصر ظهور است، تصریح کرد: تربیت یافتن در این مسیر با تبعیت از نائب عام امام زمان (عج) صورت می‌گیرد که امروز پرچم حسین بن علی (ع) را در دستان خود گرفته است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: بر اساس فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عاج) خواهد شد باید همه تلاش کنیم تا با انجام وظایف خود به این مهم دست‌یابیم.

این فرمانده ارشد سپاه گفت: شهدا با خدا پیمان بستند و این عهد را با جان خود تضمین کردند ما نیز باید از منتظران واقعی باشیم و بر عهد خود با شهدا ثابت‌قدم بمانیم.

سردار غیاثی یادآور شد: طی امسال و سال آینده شش کنگره ملی شهدا در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود که باید کنگره‌هایی در تراز انقلاب اسلامی و شهدا باشند.

اقتدار امنیتی ایران مرهون اندیشه‌های دفاعی امامین انقلاب است

اقتدار امنیتی ایران مرهون اندیشه‌های دفاعی امامین انقلاب است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار