فرمانده سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

ضرورت عمل به راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی

سردار «غیاثی» گفت: اگر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم متوجه خواهیم شد که ایشان نسخه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را ارائه کرده‌اند.
کد خبر: ۵۴۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 25August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر مانند نماز واجب است و نباید به آن کم‌توجهی شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم و از این حاکمیت الهی و نظام دفاع کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه در مقابل دشمنی‌ها و توطئه‌های نظام سلطه و همه تهدیدها مقتدرانه ایستاده است.

سردار غیاثی در ادامه با تشریح تفاوت بین امنیت و اقتدار امنیتی گفت: برخی از کشورها امنیت دارند چون دشمن ندارند ولی ایران اسلامی در عین حالی که تهدیدهای مختلف را پیرامون خود دارد اما امت است که در اصطلاح نظامی به آن اقتدار امنیتی می‌گویند.

وی بیان داشت: در اقتدار امنیتی اصل پایداری مد نظر است چراکه وقتی با متخاصمان مواجه می‌شویم، دشمن در هنگام دستگیری قالب تهی می‌کند، ولی شهید حججی دو ساعت قبل از شهادت این گونه سرافرازانه مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن گفت: نباید بی‌تفاوت باشیم و باید بدون افراط و تفریط حساسیت‌ها را مطرح کنیم. دشمنان نظام تلاش می‌کنند که ارزش‌ها را از جامعه اسلامی بزدایند در همین راستا با تهاجم فرهنگی جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: اگر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم متوجه خواهیم شد که ایشان نسخه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را ارائه کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر تأکید کردند و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با اصل هشتم قانون اساسی، حوزه مسئولین را مهمترین حوزه برشمردند. در حال حاضر همه مسئولین از رأس تا ذیل، مسئولیت امر به معروف و نهی از منکری داشته و همه حکم ابلاغ دارند. هیچ کس نمی‌تواند در جایگاه حقوقی که در نظام قرار دارد حکم امر به معروف و نهی از منکری نداشته باشد.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی قادر است در برابر هجمه‌های دشمن بایستد. در عین حال باید از اوضاع تحلیل داشته باشیم، با استفاده از داشته‌ها آرایش مناسب بگیریم و اقدامات منطقی متناسب با فضای امروز در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را رقم بزنیم.

در پایان این دیدار، استودیوی شهدای امر به معروف و نهی از منکر جهت تولیدات فاخر فرهنگی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی توسط فرمانده سپاه امام رضا (ع) افتتاح شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها