معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه

حجت‌الاسلام «درخشنده» با بیان اینکه باید با جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی دنباله‌روی سیره پیامبر (ص) باشیم، گفت: قطعاً سیدالشهدا (ع) شهید جهاد روشنگری بود.
کد خبر: ۵۴۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 29August 2022

در جنگ فرهنگی جامعه را به نور دعوت کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «علی اکبر درخشنده» معاون جدید فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در آیین تکریم و معارفه معاون این سازمان اظهار داشت: بحث تبلیغات و گفتمان‌سازی ضرورت است و همه انبیا مکلف به ترویج گفتمان توحیدی و عبودیت در راه احدیت بودند.

حجت الاسلام درخشنده با بیان اینکه همه انبیاء الهی بالاترین وظیفه و تکلیفشان دعوت به توحید و یکتاپرستی و گفتمان خدا بود، گفت: هرجا تکلیف و وظیفه است، آنجا را باید انتخاب کنیم و نگاه به دنیا و مرتبه دنیایی نداشته باشیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه امر تبلیغات و ترویج گفتمان اسلام ناب و تبیین مبانی امامین انقلاب که گفتمان وحدت و توحیدی بود، افزود: رهبر انقلاب هم به تبیین آن در برابر جریان طاغوتی تاکید دارند و مهمترین متولی‌اش در سازمان تبلیغات است.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات عرصه و بستری است که مهمترین ماموریتش ترویج گفتمان حقیقی اسلام است و خداوند در قرآن از آن به دین حنیف تعبیر می‌کند.

حجت الاسلام درخشنده گفت: انسان‌ها اگر زیبایی و حقیقت این دین را بفهمند که مطابق فطرتشان است، قطعا آن را خواهند پذیرفت و هیچ تبدیلی در این فطرت وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه باید طبق فرموده خداوند با جهاد روشنگری و جهاد بصیرت‌افزایی دنباله‌روی سیره پیامبر (ص) باشیم، تصریح کرد: قطعاً سیدالشهدا (ع) شهید جهاد روشنگری بود.

وی با بیان اینکه در این مسیر دائماً در منطقه عملیاتی جنگ فرهنگی قرار داریم که در تقابل دعوت به نور و دعوت به ظلمت است، عنوان کرد: ما وظیفه داریم در مسیر بندگی خدا هم خودمان و هم جامعه و مردم را دعوت به نور کنیم تا در خیل حزب الله قرار بگیریم.

این مسئول بیان کرد: در این مسیر شهدا و رزمندگانی پا در جهاد گذاشتند و سر عهدشان با خدا ماندند و خداوند خوب خریدارشان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار