فرمانده سپاه امام رضا (ع):

وحدت جهان اسلام توطئه‌های تفرقه‌افکنانه نظام سلطه را ناکام خواهد گذاشت

سردار «غیاثی» گفت: دشمن، وحدت جهان اسلام را نشانه رفته و مادامی که ملت‌های اسلامی زیر پرچم اسلام وحدت داشته باشند، دشمنان هیچ کاری از پیش نخواهند برد.
کد خبر: ۵۴۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ - 10October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نامگذاری هفته وحدت، اظهار داشت: هر فرد یا جریانی که در پی جدا کردن بدنه‌های ملت مسلمان از یکدیگر باشد به دشمنان خدمت کرده است.

وی افزود: صفوف متحد و یکپارچه امت اسلامی رمز بقا، سلامت و تداوم پیشرفت‌های جوامع و کشورهای اسلامی هستند.

سردار غیاثی با اشاره به ضرورت بیش از پیش اتحاد و همبستگی مردم شیعه و اهل سنت، خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش داشتند با هجمه به اتحاد مسلمانان و ملت بزرگ ایران اهداف شوم خود را در منطقه و کشورهای اسلامی پیاده‌سازی کنند، اما با اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان و حضور در صحنه و یکپارچگی مردم کشورمان به آرزوی خود دست نیافتند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به حوادث این روزهای منطقه در کشورهای افغانستان و عراق تأکيد کرد: دشمن وحدت جهان اسلام را نشانه رفته و مادامی که ملت‌های اسلامی زیر پرچم اسلام وحدت داشته باشند، دشمنان هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

وی در پایان گفت: میثاق ملت ایران با پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، ائمه اطهار، معمار کبیر انقلاب اسلامی، مقام عظمای ولایت و شهیدان عهدی ناگسستنی است و تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها