فرمانده سپاه امام رضا (ع):

«شهادت» جزو فرهنگ انقلاب اسلامی است

سردار «غیاثی» گفت: باید جهاد تبیین را اولویت قرار دهیم و با معرفی جامع و کامل شهدا نوجوانان و جوانان را نسبت به سیره عملی شهدا بیشتر آشنا کنیم چراکه جریان شهادت به‌عنوان جزئی از فرهنگ انقلاب اسلامی، توقف‌ناپذیر است.
کد خبر: ۵۶۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ - 10December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای منطقه تربت حیدریه اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا جوان و نوجوان ایران اسلامی را از مجاهدتی که به مدد مکتب انقلاب در نهاد آن‌ها بوجود آمده تهی کند.

وی افزود: امروز برای مقابله با این تهدید دشمن در حوزه جنگ نرم، باید متناسب با تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی آرایش بگیریم در میدان باشیم البته جوانان و پیشکسوتان هر کدام به نوعی باید این مراقبت را داشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: با توجه به اینکه این روزها خانواده‌هایی از فضای مجازی تأثیر گرفتند باید تلاش‌ها را در این فضای بیشتر کنیم و جوانان نیز باید در زمان مورد نیاز برای مقابله با توطئه‌های دشمن در عرصه، حضور پیدا کند.

سردار غیاثی گفت: باید تلاش کنیم دایره فعالیت خود را وسیع‌تر کنیم لذا نمی‌توان صرفا به بسیج و حوزه‌های علمیه محدود شد چراکه دشمن به تمام نوجوانان و جوانان ایران اسلامی طمع کرده و برای جذب آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران بیان داشت: دشمن همچنان پروژه کشته‌سازی را دنبال می‌کند و می‌خواهد شرایطی را به‌وجود بیاورد تا این التهابات فروکش نکند، لذا امروز مهمترین وظیفه و رسالت همگان صیانت از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: دستگیری عناصر سابقه‌دار در جریانات ناآرامی‌ها، گویای این حقیقت است که دیگر جوانان و ‌نوجوان تحت تأثیر سیاه‌نمایی‌های آن‌ها قرار نمی‌گیرند و خود ناچار هستند که به میدان بیایند.

سردار غیاثی گفت: باید جهاد تبیین را اولویت قرار بدهیم و با معرفی جامع و کامل شهدا نوجوانان و جوانان را نسبت به سیره عملی شهدا بیشتر آشنا کنیم چراکه جریان شهادت به‌عنوان جزئی از فرهنگ انقلاب اسلامی، توقف‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: امروز اقتدار و پیشرفت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهداست، لذا اقداماتی که در قالب کنگره شهدای انجام می‌شود باید در طراز انقلاب اسلامی باشد.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه بدنبال کیفی‌سازی کنگره‌های ملی هستیم، بیان داشت: تا پایان سال ۱۴۰۲ باید کنگره‌های ملی شهدای شهرستان‌ها به اتمام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج متناسب با نیاز انقلاب و نظام آرایش می‌گیرد، گفت: بسیج در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی پشتیبان نظام مقدس اسلامی بوده و امروز هم برای مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها در کنار مردم است.

سردار غیاثی یادآور شد: بسیجیان فارغ از جایگاه‌های شغلی و اجتماعی و فقط بر اساس نیاز انقلاب اسلامی و نظام به صحنه می‌آیند و با تهدیدات احتمالی دشمن مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار