فرمانده سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

برخورداری ایران از اقتدار امنیتی/ بزرگ‌ترین معروف حفظ انقلاب اسلامی است

سردار «غیاثی» گفت: باوجود هجمه‌های دشمن ایران از اقتدار امنیتی برخوردار است و این را مدیون هدایت‌های حکیمانه فرمانده کل قوا هستیم.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 16August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: امیدواریم با تأسی از عاشورا و ماه محرم به‌عنوان پاسدار عاشورائی عمل کنیم چراکه ما معتقدیم عاشورا تا قیامت ادامه خواهد داشت و باید به شکلی عمل کنیم که خود را در اردوگاه امام حسین (ع) ببینیم.

وی افزود: امروز اقامه عزای بامعرفت را از خداوند متعال بخواهیم چراکه عزاداری بی‌معرفت باعث لطمه به نام اهل‌بیت می‌شود، گاهی در این ایام ما به سر و سینه می‌زنیم اما متأسفانه در زندگی فردی و اجتماعی خود از اهداف کربلا دور هستیم.

سردار غیاثی در ادامه ماه محرم را ماه روشنگری و تبیین دانست و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین دستاوردها و کارکردهای ماه محرم، تربیت شیعه تراز در عصر ظهور، مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است، شیعیانی که در مکتب اهل‌بیت (ع) رشد کردند و امروز الگوی جوانان ما هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ازجمله مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین (ع) را احیا فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر خواند و گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، در حال حاضر بزرگ‌ترین معروف، حفظ نظام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: این رزق بزرگی است که خداوند متعال پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را بر اساس قانون نصیب ما کرده است که بتوانیم از بزرگ‌ترین معروف یعنی حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری کنیم.

سردار غیاثی گفت: جدال حق و باطل دائمی است و ما در مبانی با استکبار جهانی مشکل داریم و هیچ‌گاه در یک نقطه به اشتراک نخواهیم رسید چون دشمنان این نظام، اسلام ناب را نشانه گرفته‌اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: هرروزی که می‌گذرد توطئه‌های دشمن بیشتر می‌شود و خدا را شاکریم که همیشه شرایط ما روبه‌جلو بوده است بنابراین باید هوشمندانه در راه پاسداری از انقلاب گام برداریم.

وی عنوان کرد: پاسدار انقلاب بودن برای ما یک فرصت است و باید از خود مراقبت کنیم و تلاش مخلصانه را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم چون انسانی می‌تواند در مقابل هجمه‌ها پایداری کند که از تقوای لازم برخوردار باشد بنابراین باید همیشه خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

سردار غیاثی با بیان این‌که باید همواره آمادگی‌های خود را ارتقا دهیم، گفت: ما نباید اراده دشمن را بپذیریم؛ ما دو راه بیشتر نداریم یا قدرتمند و قوی باشیم و یا اراده دشمن را بپذیریم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: امروز بحمدالله قدرتمند و قوی هستیم و باوجود هجمه‌های دشمن از اقتدار امنیتی برخوردار هستیم که این را مدیون رهبری‌های ولایت‌فقیه می‌دانیم؛ ما باید نعمت ولی‌فقیه را قدر بدانیم چراکه وجود و حضور ولی‌فقیه باعث شده انقلاب ما مسیر خود را به‌درستی طی کند.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» به‌عنوان جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) و سرهنگ پاسدار «محمدابراهیم اصلی» به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار