فرمانده سپاه کربلا:

سند راهبردی توسعه مازندران در بستر ادارات اجرایی می‌شود

سردار «مسلمی» گفت: سند راهبردی توسعه مازندران برای اجرای کار در بستر کار ادارات و نهادها ارائه می‌شود تا ره آوردی برای پیشرفت و توسعه استان باشد. 
کد خبر: ۵۰۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ - 27February 2022

سند راهبردی توسعه مازندران در بستر ادارات اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سند راهبردی پیشرفت 5 ساله استان مازندران با کمک اساتید و فرهیختگان بسیجی و با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان ادارات و نهادهای در حوزه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دیده شده و در 40 موضوع عمدتا بومی تدوین شده است.

وی افزود: فلسفه تدوین سند مبتنی بر زیست بوم استان مازندران است و برای شناخت بهتر زیست بوم استان یک تحلیل وضعیتی از استان به منظور شناخت آسیب‌ها، فرصت‌ها، قوت‌ها و ضعف‌های مبتنی بر رویکرد سیستمی انجام شده است و خروجی خوبی به ما داد تا ما بتوانیم استان را بشناسیم.

سردار مسلمی ادامه داد: این سند، سند جامعی از استان مازندران است که در 40 موضوع از قبیل کشاورزی، صنعت، اشتغال، بهره‌برداری از فرصت‌ها و منابع در حوزه دریا و جنگل و ... پرداخته شده است و همه این ظرفیت‌ها را دیدیم و شناخت تهدیدها و آسیب‌های استان به درستی توسط کارشناسان احصاء شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه این سند مبتنی بر رویکرد علمی و با نگاه به آینده تدوین شد و این کار  منحصربفردی برای دولت است، خاطرنشان کرد: تدوین سند را از دی سال گذشته با همکاری بیش از 300 اساتید و دانشمندان شروع کردیم و امروز برای کمک به دولت رونمایی شد.

وی با بیان اینکه در این سند تحلیل وضعیت و ارائه راهبرد و استراتژی را پیشنهاد دادیم، افزود: همچنین اجرای راهبردها و رصدگیری از روند اجرا باید انجام بشود.

سردار مسلمی گفت: این یک سند برای پیشرفت جامعه مازندران است که با همکاری مسئولین و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها انجام دادیم و در تفاهم‌نامه‌ که به امضای استاندار خواهد رسید برای اجرای کار در بستر کار ادارات و نهادها ارائه می‌شود تا ره آوردی برای پیشرفت و توسعه استان باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار