رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر:

همه باید پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس باشیم

«آخوندی» گفت: مطمئناً تلاش‌های این عزیزان توسعه سلامتی و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت و یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس و تبلور روحیه ایثار و از خود گذشتی است و همه باید پاسدار ارزش‌های دوران دفاع مقدس و خون شهیدان باشیم.
کد خبر: ۵۰۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 27February 2022

همه باید پاسدار ارزش‌های دوران دفاع مقدس و خون شهیدان باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد آخوندی» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر، امشب با تبریک سالروز تأسیس بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در امتداد رشادت‌ها و ایثارگری کادر بهداشت و درمان در هشت سال دفاع مقدس است و مردم از فعالیت‌های ارزشمند آنها بهره‌مند و رضایت دارند.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان و درمانگاه‌های تخصصی صحرایی در مناطق مختلف شهرستان دیّر گفت: طی چند سال اخیر ۸ درمانگاه و بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف شهرستان دیّر برپا شده است و خدمات خوبی نیز در آن ارائه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: بردخون، الی جنوبی، لمبدان پایینی، سرمستان، شهنیا، آبدان، دوراهک و بردخون کهنه از جمله مناطق شهرستان دیّر است که کادر بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی با حضور در آن به ارائه خدمات پزشکی تخصصی پرداخته است.

آخوندی با بیان اینکه در همین مدت ۱۷ هزار و ۵۵۸ خدمت پزشکی نیز به شهروندان ارائه شد تصریح کرد: خدمات بسیجیان عضو جامعه پزشکی تمرین ایثار و فداکاری است و مشقی است که در کلاس درس شهدا آموخته‌اند.

وی افزود: مطمئناً تلاش‌های این عزیزان توسعه سلامتی و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت و یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس و تبلور روحیه ایثار و از خود گذشتی است و همه باید پاسدار ارزش‌های دوران دفاع مقدس و خون شهیدان باشیم.

آخوندی اضافه کرد: بسیجیان همواره در خدمت به مردم و برای سربلندی این نظام تلاش و کوشش فراوانی داشته‌اند و در ایام شیوع ویروس کرونا از خود گذشتگی آنها در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار