مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی علیرضا مرادی را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.
کد خبر: ۵۰۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ - 28February 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علیرضا معاف» معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی علیرضا مرادی را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت قرآن و عترت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای علیرضا مرادی
با سلام و تحیت؛
با عنایت به شایستگی و تعهد جنابعالی و بنا بر پیشنهاد مشاور امور اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت منصوب می شوید.

تنظیم و پیشنهاد نظام جامع رسانه‌ای معاونت و اجرایی سازی آن پس از ابلاغ، بازنمایی شفاف و گسترده فعالیت های معاونت، ایفای نقش فعال و موثر در جریان موضوعات و مسائل قرآنی کشور، ایجاد شبکه ارتباط و تعامل با رسانه‌ها و نخبگان قرآنی کشور، تکریم ارباب رجوع و مخاطبان معاونت و برقراری ارتباط با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و نهادهای قرآنی کشور در حوزه اطلاع‌رسانی از مهمترین وظایف مورد انتظار از جنابعالی است.

معاون قرآنی و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از زحمات مدیر سابق روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد. گفتنی است پیش از این فرامرز شعاع حسینی مدیر روابط عمومی بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار