مسئول نشر آثار مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی:

سومین همایش حس ‌پروانگی در ارومیه برگزار خواهد شد

«سپهری» گفت: سومین همایش حس‌ پروانگی ویژه دختران و بانوان با هدف تبیین اصول و مبانی ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت رویش‌های انقلاب در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳ - 05March 2022

سومین همایش حس ‌پروانگی در ارومیه برگزار می‌شود

«لیلا سپهری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در ارومیه، اظهار داشت: سومین جشنواره حس ‌پروانگی با موضوع راهیان نور به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌و جمعی از دستگاه‌های اجرایی برگزارکننده اردوی راهیان نور برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره حس پروانگی را تبیین اصول و مبانی ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت رویش های انقلاب دانست و افزود: این جشنواره در دو بخش ادبی و هنری در قالب خاطرات، دلنوشته، داستان کوتاه-بلند، فیلم کوتاه، فیلم بلند، عکس، نقاشی، تئاتر و سرود برگزار و از آثار برگزیده نیز در روز برگزاری این همایش تقدیر بعمل خواهد آمد.

سپری گفت: این همایش پنجشنبه 19 اسفند با مشارکت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی، جبهه فرهنگی، شهرداری، بسیج دانشجویی، ناحیه مقاومت بسیج ارومیه در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار